40 محفل قرآنی در مساجد فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3871890
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
همزمان با ایام دهه فجر؛

40 محفل قرآنی در مساجد فارس برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس برگزاری چهل محفل قرآنی در مساجد سطح استان است.

به گزارش ایکنا؛ طی ایام دهه فجر و همگام با دیگر نهادها و دستگاه‌های دولتی و مردمی، اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان‌ فارس نیز برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در نظر گرفته است.

بنابر گفته محمدحسین اسلامی، مدیرعامل این اتحادیه «برگزاری کرسی تلاوت قرآن در مسیر راهپیمایی با دعوت از قاریان و حافظان استانی، برگزاری چهل محفل قرآنی در مساجد استان فارس و تجلیل از سه پیشکسوت قرآنی استان در قالب تجمع فعالان قرآنی در حرم احمد‌بن موسی الرضا(ع) با موضوع گام دوم انقلاب، از جمله این برنامه‌ها است».

از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر که طی بازه زمانی 10 تا 22 بهمن‌ماه امسال در استان فارس و با همکاری مؤسسات و تشکل‌های قرآنی سطح استان برگزار می‌شود، می‌توان به دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم با حضور مدیران مؤسسات قرآنی در سطح شهرستان‌های استان و در مرکز استان با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه، اشاره کرد.

در خبر دیگری از این اتحادیه آمده است؛ این استان دارای 75 مؤسسه و تشکل قرآنی و بیش از هزار خانه‌ قرآن است که آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای انتقال به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان هستند.

یادآور می‌شود، برخی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه بنابر به دلایلی چون غیبت غیر موجه، حضور نیمه فعال یا استعفا با اعضای علی‌البدل جایگزین شدند. بر این اساس جمال پارسا به عنوان رئیس هیئت مدیره اتحادیه(جایگزین حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی)، حجت‌الاسلام سجادی(جایگزین زهرا کرباسی)، محمدحسین اسلامی به عنوان مدیرعامل اتحادیه و جهانبخش صالحی و سیده‌مریم میرزاده از دیگر اعضای این اتحادیه هستند. همچنین امیر فتح‌پور نیز از عضویت در هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان فارس استعفا داد که از سوی اعضا پذیرفته شد.

انتهای پیام
captcha