به محض اینکه ایران عطسه می‌کند، عرب‌ها به آمریکا التماس می‌کنند
کد خبر: 3871931
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
روزنامه‌نگار صهیونیست:

به محض اینکه ایران عطسه می‌کند، عرب‌ها به آمریکا التماس می‌کنند

دیگر رسانه‌ها ــ نویسنده و مشاور دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، کشورهای عربی و ضعف نظامی آنها را به رغم خرید سلاح های آمریکایی و غربی به سخره گرفت.

به گزارش ایکنا؛ العالم نوشت: ایدی کوهن روزنامه نگار صهیونیستی که در مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی رژیم اشغالگر فعالیت می‌کند، در توییتر نوشت: می‌خواهم سوالی بپرسم که برای آن جواب قانع کننده ای نمی یابم، از رژه نظامی و مانورهای نظامی برای افزایش آمادگی در کشورهای عربی می‌شنویم و این علاوه بر خرید هواپیما و سلاح که هزینه اش به میلیاردها دلار می‌رسد. همچنین در سروده‌های ملی خود برای ارتش کشور می‌خوانند و می‌گویند که ما سربازان وطن هستیم و همه در خدمت وطنیم.

وی افزود: اما به محض اینکه ایران عطسه کند، آمریکا را التماس می‌کنند که نظامیان و سلاح‌های خودش را بفرستد. پس نظامیان شما و سلاح‌هایتان کجاست؟

این در حالی است که ایدی کوهن معمولاً در اظهارات خود ایران را آماج حملات خود قرار می‌دهد و نظام جمهوری اسلامی ایران را خطری برای موجودیت رژیم اشغالگر می‌داند.

یادآور می‌شود که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود بارها عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس را به گاو شیرده تشبیه کرده است و بر لزوم پرداخت اموالی به آمریکا به خاطر حمایتش از کشورهای عربی تاکید کرده بود.

انتهای پیام
captcha