مترو تهران میزبان پوستر و کاریکاتور غزه
کد خبر: 3872708
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

مترو تهران میزبان پوستر و کاریکاتور غزه

گروه هنر ــ نمایشگاه پوستر و کاریکاتور غزه از امروز، ۲۹ دی‌ تا ۵ بهمن‌ماه در گذر فرهنگ و هنر مترو شهدای هفتم تیر و دیگر ایستگاه‌های مترو برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، محمد حبیبی، مدیر عامل انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه کاریکاتور و پوستر با محوریت غزه اظهار کرد: ۲۹ دی ماه روز غزه، نماد مقاومت مردم فلسطین طی سالیان است. مقاومتی که نه تنها نمادی برای خود مردم فلسطین، بلکه برای تمام جهان اسلام است. در همین راستا ما نیز با زبان هنر وظیفه خود دانستیم از آثار ارزشمند هنرمندان بهره‌مند شویم.

وی افزود: این نمایشگاه با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در گذر فرهنگی هنری مترو هفتم تیر به نمایش گذاشته ایم. در حال حاضر ۱۵ پوستر و غریب به ۲۰ عدد کاریکاتور به نمایش گذاشته شده است.

مدیر عامل مدیر انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس ادامه داد: تمام کار‌های پوستر و کاریکاتور ما در رابطه با غزه بوده و مظلومیت، اسقامت و پایداری آن‌ها در مقابل ظلم و گستاخی‌های رژیم صهیونیستی و همکارانش مانند آمریکا و دیگر دولت‌ها را روایت می‌کند.
انتهای پیام
captcha