اجرای نمایش «زیر پلک ماه» در تالار محراب
کد خبر: 3872907
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

اجرای نمایش «زیر پلک ماه» در تالار محراب

کانون خبرنگاران نبأ ــ نمایش «زیر پلک ماه» به نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی مشترک مجید یاراحمدی و نازنین پاشا تا ۱۶ بهمن‌ماه در مجموعه تئاتر محراب روی صحنه می‌رود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نمایش «زیر پلک ماه» به نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی مشترک مجید یاراحمدی و نازنین پاشا که از 15 دی‌ماه در تالار محراب به روی صحنه رفته، تا ۱۶ بهمن‌ماه میزبان علاقه‌مندان به  نمایشنامه‌های دفاع مقدسی است.
در این نمایش که تهیه‌کنندگی آن نیز بر عهده مجید یاراحمدی است، پریسا سلمانی، هادی رضایی، فاطمه زمانی و مرجان زاغریان به ایفای نقش می‌پردازند.
نمایش زیر پلک ماه از سوی گروه تئاتر سکوت به سرپرستی سامان خلیلیان تقدیم تماشاگران می‌شود و پریسا سلمانی، مشاور کارگردان این اثر است.
صادق آشنا؛ نوازنده سنتور و دف، سپهر ابطهی؛ نوارنده عود و هادی رضایی، نوازنده کمانچه در این نمایش هستند.
سارا سعادت‌نیا به‌عنوان برنامه‌ریز، غلامرضا عربی به‌عنوان طراح دکور، حسین سلامات و الهه خطاط به‌عنوان دستیار، مهتاب حسنی به‌عنوان طراح گریم، سارا حکاک به‌عنوان طراح لباس، جمال سهرابی به‌عنوان مدیر صحنه و مجتبی هادوی و ملیکا راکی از عکاسان این نمایش دفاع مقدسی هستند.
اکبر شجاعی طراحی نور، میلاد اسماعیلی، طراحی پوستر و بروشور و عرشیا مرادی ساخت تیزر این نمایش را برعهده دارند. همچنین هستی قاضی به‌عنوان دستیار تهیه با این مجموعه همکاری دارد.
در یادداشت کارگردان اثر(مجید یاراحمدی) آمده است: نمایش زیر پلک ماه به حضور و مقاومت بانوان در دفاع مقدس می‌پردازد و داستان به شکل دراماتیک پیش می‌رود تا به شهادت رسیدن بانوان داستان، اما بنده با به‌دنیا آوردن نوزاد یکی از شهیده‌ها و برگرداندن مصیب به صحنه در حالی که مسلح است، مقاومت و دفاع را به شکل مستمر به قاب تصویر کشیدم.
محمدحسین عبدالهی
انتهای پیام
captcha