آیین اختتامیه دومین جشنواره سرود ستاد ارتش برگزار شد
کد خبر: 3872970
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

آیین اختتامیه دومین جشنواره سرود ستاد ارتش برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ آیین اختتامیه دومین جشنواره سرود ستاد ارتش با حضور حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی ــ سیاسی ارتش، 30 دی‌ماه در تالار همایش گروه مخابرات ستاد ارتش برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیین اختتامیه دومین جشنواره سرود ستاد ارتش با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی ــ سیاسی ارتش و تعدادی از فرماندهان و مسئولان یگان‌های تابعه ستاد ارتش صبح امروز، 30 دی‌ماه در تالار همایش گروه مخابرات ستاد ارتش برگزار شد.
این جشنواره با عنوان «نوای حماسه»، از ۲۸ تا ۳۰ دی‌ماه به میزبانی اداره عقیدتی ــ سیاسی ستاد ارتش در سالن همایش‌های حضرت ولی عصر(عج) گروه مخابرات ستاد ارتش برگزار شد.
در این جشنواره ۳۰ گروه سرود در بخش کارکنان وظیفه، کارکنان پایور و خانواده‌های این عزیزان از یگان‌های تابعه ستاد ارتش و در مقاطع سنی گوناگون با هم به رقابت پرداختند.
پاسداشت مفاهیم و ارزش‌های دینی، مکتبی و جهادی، تأکید بر ولایت‌مداری، بصیرت دینی و سیاسی، مردم‌داری ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقش محوری خانواده‌ها در حمایت از رزمندگان و ایثارگران سال‌های حماسه و جهاد، عفاف و حجاب خانواده‌ها و امیدبخشی به جوانان از موضوعات مورد تأکید در متن و محتوای سرودهای اجرایی این جشنواره بوده است.
یادآور می‌شود، گروه‌های برتر این جشنواره به مرحله نهایی جشنواره سراسری سرود «نغمه‌های بهشتی» سازمان عقیدتی ــ سیاسی ارتش که ۱۹ ‌تا ۲۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود راه یافته و آثار آنان به عنوان آثار منتخب هنری به‌صورت لوح فشرده منتشر خواهد شد.
فرهاد زمانی
انتهای پیام
captcha