تئاترواره «میراث» در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود
کد خبر: 3873438
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

تئاترواره «میراث» در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود

گروه هنر ــ تئاترواره «میراث» (بانوی بی‌نشان) نوشته امید نژاد کاظم و کارگردانی محسن رضایی از روز دوشنبه، 7 بهمن‌ماه، در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، در این برنامه دو کارشناس درباره شخصیت و زندگی والای حضرت فاطمه زهرا (س) صحبت می‌کنند و سه بازیگر در ارتباط با موضوعات مطرح شده به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین قرار است در فضای باز فرهنگسرای نیاوران دو چادر، یکی برای آموزش نقاشی با موضوعات مذهبی به کودکان و دیگری برای بحث و گفت‌وگو با مردم برپا شود.

امید نژاد کاظم نویسنده، محسن رضایی کارگردان و دکتر آرش بغدادچی تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارند. بازیگران این نمایش عبارتند از؛ امید شهرابی، علیرضا مینایی، علی ملایری، رادین حسینی، سینا سعیدی، محمد جواد رفیعی.

نمایش تئاترواره میراث (بانوی بی نشان) از روز دوشنبه، ۷ بهمن‌ماه تا روز جمعه ۱۱ بهمن‌ماه، ساعت ۱۹ و ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود. حضور در این برنامه آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‎توانند جهت رزرو این برنامه به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha