ضرورت مستندسازی نقش پُست در دوران دفاع مقدس
کد خبر: 3874346
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس مطرح کرد:

ضرورت مستندسازی نقش پُست در دوران دفاع مقدس

کانون خبرنگاران نبأ ــ سرهنگ پاسدار سعید کوشکی گفت: مجموعه پست در دوران دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی در ارسال مرسولات و نامه‌ها برعهده داشته و ضروری است در زمینه مستند‌سازی آثار اقدامی صورت گیرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرهنگ پاسدار سعید کوشکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، ششم بهمن‌ماه در آیین تقدیر از تلاش‌های مدیرکل پُست فارس در حوزه نشر فرهنگ شهید و شهادت، گفت: انتشار تمبر شناسنامه شهدا به ایده‌ای نوین و اثری فاخر از تمثال شهدای والامقام تبدیل شده که در اختیار خانواده شهدای فارس قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این حرکت زیبا تا سال‌ها ماندگار می‌شود و می‌تواند اهداف شهدای والامقام را در بین نسل جوان و نوجوان زنده نگه دارد از مدیران اداره‌کل پست این استان درخواست کرد نقش ارزنده این مرکز در دوران دفاع مقدس را به نوعی مستندسازی کنند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: مجموعه پست در دوران دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی در ارسال مرسولات و نامه‌ها برعهده داشته و ضروری است در زمینه مستند‌سازی آثار اقدامی صورت گیرد.
سرهنگ کوشکی، جمع‌آوری خاطرات رزمندگان و خانواده شهدای پست را حرکتی در جهت تبیین اهداف آنان برشمرد و گفت: درصدد هستیم بخشی از موزه دفاع مقدس به رزمندگان و خانواده شهدای پست اختصاص پیدا کند.
محسن مفتح، مدیرکل پست استان فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه تمبر شناسنامه شهدا برای کلیه شهدای استان فارس منتشر می‌شود، اظهار کرد: تمبر شناسنامه از ایده‌های منحصر به فرد پست فارس برای شهیدان است که به گردن ما حق فراوانی دارند.
وی گفت: بر این اساس در برنامه‌های کنگره شهدا برای همه شهرستان‌های استان آیین رونمایی از تمبر شناسنامه شهدا گنجانده شده است.
در پایان مراسم با اهدای لوح از خدمات محسن مفتح، مدیرکل پست فارس در حوزه نشر دفاع مقدس تقدیر و تجلیل شد.
نرگس زارعی
انتهای پیام
captcha