اجرای پروژه‌های عمرانی در جوار آستان امامزادگان یاسر و ناصر(ع) + تصاویر
کد خبر: 3874792
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

اجرای پروژه‌های عمرانی در جوار آستان امامزادگان یاسر و ناصر(ع) + تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر اجرایی بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه شاندیز گفت: پروژه‌های عمرانی در جوار این بارگاه مطهر، با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون ریال در حال اجرا است.

محمدحسن جمشیدیان، مدیر اجرایی آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) هشتم بهمن‌ماه در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بیان کرد: پروژه‌های عمرانی در جوار آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع)، با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون ریال در حال اجرا است.
وی اظهار کرد: توسعه روضه منوره، مرمت و بازسازی آسایشگاه خادمان افتخاری در بخش بانوان، با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال از جمله این پروژه‌های عمرانی در حال اجرا است.
جمشیدیان تأکید کرد: حدود 60 مترمربع با اجرای این پروژه عمرانی به فضای داخلی روضه منوره اضافه شده که رفاه حال زائران این بارگاه مطهر و بهره‌مندی بیشتر از فضای روضه منوره در مراسم‌ها و برنامه‌های مختلف بقعه متبرکه، همکف‌سازی روضه منوره با صحن کوثر بقعه متبرکه، ایمن‌سازی رفت و آمد زائران با توجه به حضور چشمگیر زائران در ایام عید نوروز و تابستان از جمله اهداف اجرای این پروژه عمرانی است.
وی با اشاره به مرمت و بازسازی آسایشگاه خادمان افتخاری در بخش بانوان، بیان کرد: تجهیز آشپزخانه به امکانات جدید، بازسازی سرویس بهداشتی و آبدارخانه و نوسازی فضای داخلی آسایشگاه در راستای ارائه خدمات دهی بهتر و آسایش خادمان افتخاری این بقعه متبرکه نیز از دیگر فعالیت‌های عمرانی در  جوار بارگاه مطهر امامزادگان یاسر و ناصر(ع) است، که در ایام دهه مبارک فجر بهره‌برداری می‌شود.
مدیر اجرایی بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) گفت: پروژه عمرانی در زمین الحاقی تازه خریداری شده به صحن کوثر بقعه متبرکه به مساحت 750 متر مربع با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال از دوم بهمن‌ماه شروع شده که در ابتدای سال ۹۹ جهت استفاده و بهره‌برداری زائران و مجاوران بارگاه مطهر، به اتمام خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه این پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات و منابع عمرانی و نذورات بقعه متبرکه تأمین می‌شود، یادآور شد: کف‌سازی، دیوار چینی، نرده‌گذاری، نماسازی و جدول‌گذاری از عملیات‌های عمرانی این پروژه است.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha