برپایی محافل قرآنی ویژه دهه فجر در بقاع متبرکه هرمزگان
کد خبر: 3875699
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

برپایی محافل قرآنی ویژه دهه فجر در بقاع متبرکه هرمزگان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف هرمزگان گفت: برپایی محافل قرآنی، سخنرانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های عمومی اداره اوقاف استان در دهه فجر است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مهدیان، مدیرکل این اداره در هرمزگان ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران با براندازی نظام شاهنشاهی، عظمت و ابهت استکبار جهانی را در هم شکستند و نشان دادند که همواره پیرو راه اسلام و مکتب الهی‌اند و سر در برابر ظلم خم نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: برپایی محافل قرآنی، سخنرانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان در ایام‌الله دهه فجر است.

مدیرکل اوقاف هرمزگان گفت: ویژه‌برنامه دهه فجر به‌صورت ویژه در آستان امامزادگان سیدمظفر(ع) بندرعباس، سیدسلطان محمد(ع) رودان، سید‌محمد و امیر نظام‌الدین‌(ع) حاجی‌آباد، آستانه حضرت ابوالفضل‌(ع) میناب و نیز سید‌مظفر‌(ع) شهرستان قشم برگزار می‌شود.

مهدیان افزود: اجرای آیین غبارروبی و عطرافشانی در بقعه‌های متبرکه، غبارروبی و گل‌باران قبور مطهر شهدا در بقعه‌های متبرکه و دعوت از همکاران، هیئت‌های امنا و خادمان با مجموعه ادارات اوقاف جهت حضور منسجم و باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در دهه فجر سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور روزهای پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین‌دار ایران است که در سرمای زمستان، بهاری پرشور آفریدند و ظلم و ستم را از کشور بیرون راندند، گفت: با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که ثمره فداکاری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی ملت ایران و ایثارگری جوانان این مرزوبوم است، می‌توان مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی کوبید و در راستای نشر ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در تمامی کشورهای منطقه و جهان گام برداشت.

مدیرکل اوقاف هرمزگان بیان کرد: دهه فجر امسال که با چهلمین روز عروج آسمانی سردار دل‌ها همراه است، تبلوری از شور حماسی و حضور دشمن‌شکن و فجرآفرین مردم آزاده ایران را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha