انقلاب اسلامی هدیه الهی به بشریت خسته از مدرنیته بود
کد خبر: 3876322
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
وحدتی‌شبیری:

انقلاب اسلامی هدیه الهی به بشریت خسته از مدرنیته بود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی برای همه الگو شد، چون راه قرآن را انتخاب کرد اگر به مسیر خودمان ایمان داشته باشیم انقلاب ما آسیب نمی‌بیند، انقلاب اسلامی هدیه الهی به بشریت خسته از مدرنیته بود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام سیدحسن وحدتی‌شبیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی شامگاه دوشنبه، 14 بهمن‌ماه در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان، استمرار نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های قرآنی را مورد تأکید قرار داد و گفت: قرآن را باید به صحنه زندگی خودمان بیاوریم، قرآن قانون اساسی زندگی است و پیوند نزدیک زندگی‌مان با قرآن شریف از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: تنها چاپ قرآن در اشکال زیبا و گرانبها کافی نیست، قرآن باید دردهای ما را شفا دهد، درد این است که سرزمین‌های اسلامی پاره پاره شده‌اند و خون انسان‌های پاک در حمله داعش بر زمین ریخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی بیان کرد: قرآن این درد را دوا می‌کند چون خودش عنوان کرده که قرآن رحمت است، اما ما مسلمانان از قرآن فاصله گرفته‌ایم.

وحدتی‌شبیری با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: قرآن معیار شاخص است، خدمات و انقلاب را به قرآن عرضه کنیم. سردار شهید قاسم سلیمانی برای همه الگو شد، چون راه قرآن را انتخاب کرد اگر به مسیر خودمان ایمان داشته باشیم انقلاب ما آسیب نمی‌بیند، انقلاب اسلامی هدیه الهی به بشریت خسته از مدرنیته بود.

وی تأکید کرد: انقلاب ما انفجار نور بود، یعنی سرمنشأ آن «اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ» است و وجود رهبری مدیر و مدبر، پایداری انقلاب را نشان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha