فساد در جامعه اسلامی جایی ندارد
کد خبر: 3877142
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

فساد در جامعه اسلامی جایی ندارد

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه موقت زنجان گفت: فساد در برخی از شهرها زیاد است که مسئولان امر برای این موضوع باید چاره‌ای بیندیشند و فساد نباید در جامعه اسلامی جایی داشته باشد.

فساد در جامعه اسلامی جایی نداردبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه زنجان با تبریک فرارسیدن دهه فجر، اظهار کرد: اگر وضعیت کشور را با پیش از انقلاب مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که به دستاوردهای زیادی در حوزه علمی، تکنولوژی، زیرساختی و نظامی دست یافتیم.

وی با اشاره به اینکه در این بین مردم از تبعیض و فساد گلایه دارند، تصریح کرد: فساد در برخی از شهرها زیاد است که مسئولان امر برای این موضوع باید چاره‌ای بیندیشند و فساد نباید در جامعه اسلامی جایی داشته باشد.

خطیب نماز جمعه زنجان با مقایسه انقلاب‌های بزرگ دنیا مانند انقلاب فرانسه و روسیه با انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: هیچ‌یک از این انقلاب‌ها با انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست؛ خصوصیت انقلاب اسلامی تحول انسانی بود که مردم را با اسلام آشنا کرد.

موسوی با بیان اینکه امام خمینی (ره) رسول انقلاب اسلامی بود، افزود: انقلاب معجزه قرن بود و ملت ایران مانند مهاجر و انصار برای این انقلاب هستند.

موسوی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: رشد اخلاق، معنویت، بینش سیاسی، پیشرفت اقتصادی، پیشرفت در قدرت نظامی از دستاوردهای نظام است.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه با بیان اینکه انتخابات یک واجب شرعی و ملی است، عنوان کرد: اگر مجلس مقتدر در راس امر نباشد باقی کارها لنگ می‌زند.

وی خاطرنشان‌کرد: امیدواریم مردم با بصیرت خود، با حضور خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد شایسته شرایط را برای تشکیل مجلسی قوی فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha