بهترین شرکت سئو سایت در تهران را چطور انتخاب کنیم؟
کد خبر: 3878043
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱

بهترین شرکت سئو سایت در تهران را چطور انتخاب کنیم؟

تیم سئو و طراحی سایت اینتن همکاران حرفه‌ای و باتجربه‌ای در زمینه سئو و بهینه‌سازی وب سایت دارد. تخصص بالای تیم سئو اینتن شما را در افزایش رتبه خوب وب سایت در نتایج جستجوی گوگل یاری می‌دهد.

تیم سئو و طراحی سایت اینتن همکاران حرفه‌ای و باتجربه‌ای در زمینه سئو و بهینه‌سازی وب سایت دارد. تخصص بالای تیم سئو اینتن شما را در افزایش رتبه خوب وب سایت در نتایج جستجوی گوگل کمک می‌نماید. برای آشنایی بیشتر و مشاوره سئو با اینتن تماس بگیرید.

 اینتن حامی ایده‌های شماست و در توسعه آن راهکارهای جدید و گوناگونی را ارائه می‌کند.

سئو کلی اینتن

جزء بزرگترین و سودمندترین راه‌های کسب در آمد از اینترنت، بازاریابی اینترنتی است که در این راه مفیدترین عامل در بازاریابی اینترنتی سئو و بهینه سازی وب سایت می‌باشد.

سئو راهکاری است که میتوان با رعایت بعضی از فاکتورها رتبه وب سایت را در نتایج جستجو ارتقا داد.

سئو، کاری زمان بر است لذا یک سئو کار حرفه‌ای نباید عجله کند. برای عملیاتی کردن سئو روی وب سایت فاکتورهای مختلفی هست. پس بهتر است برای انجام سئو از یک تیم حرفه‌ای سئو کمک بگیرید که کاری دشوار است چون اکثر سئو کارهای حرفه‌ای نمی خواهند کار را به روش دیگران را انجام دهند. پس بهترین راه مدیرت سئو است.

تیم سئو اینتن

اینتن با تشکیل تیم سئو متخصص و حرفه ای، کار را برای شما سهل کرده است.ما تیمی متخصص را آماده انجام کار داریم که همه با یک شیوه کار می‌کنند.

شیوه تیم سئو اینتن

اینتن بر اساس آخرین تغییرات الگوریتم‌های روز دنیا و استانداردهای سئو راهکار جدیدی در سئو سایت ارائه کرده است. توسعه محتوا و سئو محتوا اساس کار ما را تشکیل می‌دهد بنابراین کار خود را در صورت پشتیبانی دائمی سئو سایت شما تضمین می‌کنیم.

تقسیم بندی کلی وظایف تیم سئو اینتن:

اینتن بر پایه تجربیات خود در 5 دسته کلی زیر وظایف افراد تیم سئو را از هم تفکیک کرده است:

1- مدیریت کردن پروژه

2- طراحی سایت بر اساس اصول

3- بهینه ساز داخلی سئو که وظیفه‌اش مدیریت پروژه است.

4- تولید کننده محتوا

5- لینک دهنده و جمع‌آوری اعتبار خارجی

این وظایف کلی افراد تیم سئو و بهینه سازی از نظر اینتن است.

در پروژه سئوی کلی اینتن چه خدماتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد؟ تیم سئوی اینتن در گام نخست، کدهای وب سایت شما را بررسی می‌نماید و راهکارهای بهینه‌سازی کدها برای موتورهای جستجو را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در گام دوم استراتژی کلمات کلیدی و لینک بیلدینگ در داخل وب سایت مورد بررسی قرار میگیرد و براساس استاندارد های گوگل این استراتژی در وب سایت پیاده سازی می‌شود، پس از اینکه پیاده‌سازی استراتژی سئو انجام پذیرفت، نوبت به انجام روش‌های سئو Off Page Seo انجام می‌پذیرد، در این مرحله نوبت به افزایش اعتبار سایت است، تیم سئوی اینتن با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و اجرای کمپین های رپورتاژ آگهی (رپورتاژ آگهی به نوعی تبلیغ گفته می‌شود که یک خبر یا مقاله از فعالیت ها و خدمات شما در سایت‌های برتر و پربازدید خبری منتشر می‌شود. با درج رپورتاژ آگهی هم کاربران وب سایت ها با خدمات شما آشنا می‌شوند هم شما برای بحث برندینگ تاثیر مستقیم دارد) اعتبار سایت در کلمات کلیدی را افزایش می‌دهد. با افزایش اعتبار صفحات وب سایت نزد گوگل کلمات کلیدی شما در نتایج گوگل رشد کرده و شما پس از 6 ماه کلمات بسیاری را در صفحه اول گوگل دارید که وظیفه بازاریابی در فضای اینترنت را برای شما انجام می‌دهد. اگر به دنبال انجام پروژه سئو برای وب سایت شرکت تان هستید، می‌توانید از جلسات رایگان مشاوره طراحی سایت اینتن استفاده کنید.

انتهای پیام
captcha