برگزاری جشن بین‌المللی نوروز در کردستان
کد خبر: 3878336
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

برگزاری جشن بین‌المللی نوروز در کردستان

استاندار کردستان از برگزاری جشن بین‌المللی نوروز در اواسط اسفندماه سال در استان کردستان خبر داد و گفت: در این جشن سایر شهرهای خلاق کشور نیز میهمان استان کردستان خواهند بود.

جشن بین‌المللی نوروز در کردستانبه گزارش ایکنا، از کردستان به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان، امروز، 23 بهمن‌ماه در اولین جلسه ستاد برنامه‌ریزی برگزاری جشن نوروز، اظهار کرد: ایران از سوی یونسکو به عنوان دبیرخانه دائمی جشن نوروز معرفی شده است.

وی از برگزاری جشن بین‌المللی نوروز به همین مناسبت در استان کردستان خبر داد و افزود: جشن بین‌المللی نوروز در اواسط اسفندماه سال جاری با حضور میهمانانی از سایر کشورهای برگزار کننده نوروز و سفرای تعدادی دیگر از کشورهای جهان، در سنندج برگزار می‌شود.

مرادنیا با تأکید بر اهمیت این مراسم برای استان کردستان، بیان کرد: جشن بین‌المللی نوروز هم از بُعد ملی حائز اهمیت بوده  و هم فرصت مناسبی است تا آرامش و امنیت موجود در استان کردستان، توسعه را برای این استان به ارمغان آورد.‌

استاندار کردستان اطلاع‌رسانی و انعکاس این مراسم را بسیار مهم دانست و یادآور شد: این جشن یک فرصت طلایی است که باید مراقب باشیم آن را از دست ندهیم.

یادآور می‌شود، با توجه به انتخاب سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی، پلاک کوبی این عنوان از جمله برنامه‌های این جشن خواهد بود و میهمانانی از سایر شهرهای خلاق کشور، در جشن حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha