تخطی نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان قابل قبول نیست
کد خبر: 3878344
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

تخطی نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان قابل قبول نیست

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید تخطی از قانون داشته باشند، تأکید کرد: اجازه دهید فقط دغدغه امنیت و آرامش استان را داشته باشیم نه دغدغه ستادهای انتخاباتی.

تخطی نامزدهای انتخاباتی در خراسان شمالی به هیچ عنوان قابل قبول نیستبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، در نشست توجیهی داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: به هیچ کسی اجازه نمی‌دهیم تا امنیت این استان را برهم زند زیرا یاد گرفته‌ایم پیشگیری کنیم، پس نامزدهای انتخاباتی اجرای قانون را از ما مطالبه کنند و بر عدم اجرای آن خرده بگیرند.

وی افزود: به خاطر حیثیت و حفاظت از نامزدهای انتخاباتی با اولین اقدام در فضای مجازی در جهت تخریب شما، برخورد خواهیم کرد.

شجاعی تصریح کرد: حال این استان خوب است پس به کسی اجازه نمی‌دهیم با دوساعت مهمان شدن در آن ، آرامش را برهم زند و این یک قانون است و بدانید که امنیت و آرامش استان اتفاقی نیست زیرا همگان زحمت کشیده‌اند.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی و روسای ستادهای آنان حرمت دارند، گفت: فضایی را ایجاد کرده‌ایم تا هرکاری به درستی و درجای خود انجام شود چون هر یک از شما نامزدهای انتخاباتی، خاستگاه مردمی دارید.

شجاعی اظهار کرد: وظیفه ما رصد قوانین و اجرای آن است و این موضوع با خط و نشان کشیدن فاصله دارد پس شان چنین جلساتی نباید خط و نشان کشیدن باشد بلکه مرور قوانین است.

وی بیان کرد: در طول خدمتگزاری خود ثابت کرده‌ام که انجام می‌دهیم پس حیثیت نامزدهای انتخاباتی ، نظام و مردم را به دست فرد یا گروهی نمی‌دهیم و انتخابات باید تا آخرین مرحله خود به خوبی برگزار شود.

استاندار خراسان شمالی افزود: اجرا و نظارت چنان باهم در آمیخته شده که خروجی آن این است که در میزان تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی با اندک فاصله‌ای ناچیز در سطح کشور، استان سوم هستیم.

شجاعی بیان کرد: در بحث برگزاری انتخابات، ما ناظر هستیم و منافع نظام را میبینیم، حکم می‌دهیم و عزل می‌کنیم و مسیر را ادامه می‌دهیم که ثمره آن آبروی استان، احترام به خون شهدا و نفع مردم است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت:تمام داوطلبین باید به قانون پایبند باشند و در تبلیغات انتخاباتی خود بر مبنای قانون عمل کنند و قانون را سرلوحه امورخود قرار دهند.

 

انتهای پیام
captcha