برگزاری مراسم ازدواج 393 زوج دانشجو در زنجان
کد خبر: 3878557
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

برگزاری مراسم ازدواج 393 زوج دانشجو در زنجان

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد ازدواج دانشجویی زنجان از برگزاری ازدواج 393 زوج دانشجو خبر داد و گفت: در پایان مراسم زوج‌ها به مشهد مقدس اعزام می‌شود.

برگزاری مراسم ازدواج 393 زوج دانشجو در زنجانعلی سپهری، مسئول اطلاع‌رسانی ستاد ازدواج دانشجویی زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طرح ملی همسفر تا بهشت با حضور 393 زوج دانشجو، جمعه 25 بهمن‌هاه در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح در قالب بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی درنظر گرفته شده است که کلاس‌های آموزشی، مراسم عقد نمادین، سخنرانی، بدرقه کاروان به سمت مشهد و دیگر برنامه‌ها در راستای آن انجام می‌شود.

این مسئول ترویج ازدواج آسان و کم‌هزینه را از اهداف این مراسم دانست و یادآور شد: مراسم ازدواج دانشجویی برای زوج‌های جوانی که تاریخ عقد آنها از یک فروردین سال 1397 تا پایان آذرماه است، برگزار خواهد شد.

سپهری با بیان اینکه پس از پایان مراسم عقد، 292 زوج برای اعزام به مشهد مقدس بدرقه خواهند شد، اضافه کرد: زوج‌های دانشجو طی سه روز و دو شب اقامت رایگان خود در مشهد از برنامه مختلف معنوی، آموزشی و فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برای حمایت از زوج‌های دانشجوی جوان وام بلاعوض خرید طلا و کمک در بحث برگزاری مراسم عروسی در تالارها نیز پیش‌بینی شده است، ابراز کرد: در واقع میزان کمک به این زوج‌ها در قالب 40 سرفصل است.

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد ازدواج دانشجویی زنجان دوام پایداری زندگی زوج‌های دانشجو را خوب ارزیابی کرد و گفت: علت پایداری ازدواج‌‎های دانشجویی آموزش‌محور بودن آن‌ها ست که در برهه‌های زمانی مختلف تحت آموزش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha