اعلام ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی شبکه قرآن سیما
کد خبر: 3879120
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

اعلام ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی شبکه قرآن سیما

ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما برای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، به مناسبت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفندماه سال جاری، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه‌برنامه‌هایی را به همین مناسبت به روی آنتن خواهد برد.

«مصباح»، عنوان ویژه‌برنامه این شبکه در این ایام است که در روزهای منتهی به انتخابات به صورت زنده و با حضور کارشناسان و میهمانان ویژه پخش خواهد شد.

بر این اساس، «مصباح» در روزهای چهارشنبه، سی‌ام بهمن و پنجشنبه، یکم اسفندماه در دو نوبت و در ساعت‌های 11:15 و 22 به روی آنتن می‌رود. ضمن آنکه این برنامه در روز جمعه، 2 اسفندماه به صورت ویژه از 8 تا 22:30 و در نوبت‌های مختلف با به تصویر کشیدن حضور مردم در انتخابات به روی آنتن می‌رود.

«تراز» دیگر برنامه‌ای است که با گفت‌وگو با کارشناسان مطرح نظیر حجت‌الاسلام خسروپناه، نبوی، بنیانیان و منصوری لاریجانی به جایگاه قرآن در قانون و قانونگذاری می‌پردازد که شنبه تا پنجشنبه در ساعت 16:30 و روز بعد در ساعت 11:10 بازپخش می‌شود.

سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی ویژه انتخابات شنبه تا پنجشنبه در ساعت 20:50 با عنوان «ارمغان» و سخنرانی شهید بهشتی و قرائت پیام امام خمینی(ره) برای انتخابات از دیگر برنامه‌هایی است که در ساعت 13:30 این ایام به روی آنتن می‌رود.

ویژه‌برنامه‌های «مروارید» نیز شنبه تا پنجشنبه در ساعت 17، گزارش‌های انتخاباتی روزنه در ساعت‌های 18:35 و 20:55، مستندهای ویژه انتخاباتی در ساعت‌های 11:35 و 14، برنامه انتخاب اولی‌ها در ساعت 15:50 و نیز پخش برنامه «حضور» در ساعت 15:55 از دیگر تدارکات این شبکه در ایام انتخابات است.

همچنین، برنامه «حاضر غایب از نظر» در جمعه، دوم اسفندماه در ساعت 7 پخش و در دو نوبت و در ساعت‌های 13 و 18:50 بازپخش خواهد شد. پخش کلیپ‌ها و میان‌برنامه‌های انتخاباتی از جمله کلام امام خمینی(ره) و رأی علما نیز در جدول پخش شبکه قرآن و معارف سیما قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha