برنامه‌های بسیج سازندگی طرقبه در بهمن‌ماه + عکس
کد خبر: 3879737
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

برنامه‌های بسیج سازندگی طرقبه در بهمن‌ماه + عکس

بسیج سازندگی طرقبه، بهمن‌ماه امسال، برگزاری ۹ اردوی جهادی ویزیت رایگان بیماران، ارائه ۱۳ میلیون ریال داروی رایگان و تحویل ۱۰ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند این شهر و روستاهای اطراف را در کارنامه خدمات‌رسانی خود، ثبت کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بسیج سازندگی حوزه و پایگاه‌های شهر و روستاهای طرقبه در عرصه خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان و در راستای محرومیت‌زدایی در بهمن‌ماه امسال، برگزاری ۹ اردوی جهادی ویزیت رایگان بیماران در ۹ روستا، ارائه ۱۳ میلیون ریال داروی رایگان و تحویل  ۱۰ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت در سطح شهر طرقبه و روستاهای اطراف را در کارنامه خدمات‌رسانی خود دارد.
 
در طرح ویزیت رایگان بیماران که با همکاری مشترک بسیج جامعه پزشکی شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد، به‌مدت ۹روز، ۹ پزشک عمومی و ۹ پزشک ماما همراه با  ۱۵ نفر بهورز و همیار دارو در روستاهای ازغد، کنگ، دهبار، جاغرق، مایان علیا، مایان وسطی، مایان سفلی و کلاته آهن به ویزیت رایگان بیماران پرداختند و مبلغ ۱۳ میلیون ریال داروی رایگان به بیماران نیازمند در روستاهای ازغد، کنگ و دهبار تحویل شد که هزینه این داروها توسط فرماندهان پایگاه‌های مقاومت این روستاها پرداخت شد.

همچنین تحویل ۱۲ سبد حمایتی مواد غذایی و کالا به 12 خانواده نیازمند و محروم و اهدای 10 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهر و روستاهای طرقبه از جمله خدمات شاخص بسیج سازندگی شهر طرقبه در بهمن‌ماه بود.

به همت بسیج سازندگی حوزه برادران طرقبه در راستای حمایت از تولیدات داخلی و رونق تولید و اشتغال نیز طرح پارچه ایرانی همراه با دوخت کت و شلوار به مبلغ ۱۴۹ هزار تومان هر شب در یک مسجد از مساجد شهر طرقبه و روستاهای اطراف اجرا شد که در این طرح  تعداد ۵۰۰ دست کت و شلوار دوخته و تا ۲۰ اسفندماه تحویل متقاضیان می‌شود.

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha