تعامل مدرسه مکاتباتی فرهنگ‌سرای قرآن با واحد‌های فرهنگی مؤسسات و سازمان‌ها
کد خبر: 3879744
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

تعامل مدرسه مکاتباتی فرهنگ‌سرای قرآن با واحد‌های فرهنگی مؤسسات و سازمان‌ها

مدرسه مکاتبانی فرهنگ‌سرای قرآن، همکاری خود را با مؤسسه قرآنی حدیث مشهد و واحد فرهنگی و قرآنی بانک انصار آغاز کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن، مدرسه مکاتباتی این فرهنگ‌سرا با واحد فرهنگی و قرآنی بانک انصار و مؤسسه قرآنی حدیث مشهد همکاری می‌کند.

مؤسسه قرآنی حدیث در دی‌ماه سال جاری 30 بسته آموزشی روخوانی و روان‌خوانی فرهنگ‌سرای قرآن را به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار داد که پس از استقبال مخاطبان، این تعداد به 200 بسته در رشته روخوانی و فصیح‌خوانی افزایش یافت. این مؤسسه به صورت غیر رسمی نمایندگی مدرسه مکاتباتی را در شهر مشهد برعهده گرفت.

همچنین واحد فرهنگی ـ قرآنی بانک انصار به منظور ارتقای سطح قرآنی کارکنانش، تعداد 200 بسته آموزشی فصیح‌خوانی را با مدیریت اساتیدی همچون عابد خلفی و سیدحمید موسوی تهیه کرد.

فرهنگ‌سرای قرآن با بسته‌های آموزشی غیر حضوری در رشته‌های روخوانی، فصیح‌خوانی، تجوید مقدماتی و مفاهیم قرآن(شامل کتاب، لوح فشرده و طرح درس) علاقه‌مندان به یادگیری قرآن را در مکان و زمان مورد علاقه خود، یاری می‌کند.

تفاوت بسته‌های آموزشی فرهنگ‌سرا با نمونه‌های مشابه در این است که افراد پس از خریداری بسته‌ها، می‌توانند برای رفع اشکالات احتمالی با فرهنگ‌سرای قرآن تماس گرفته و پس از آمادگی، در آزمون پایان دوره شرکت کرده و گواهینامه مربوطه را دریافت کنند.

مدرسه مکاتباتی فرهنگ‌سرای قرآن با شماره‌های 55765886 و 3-55775141 همه روزه آماده پاسخگویی به مخاطبان و همکاری با موسسات و نهادهای قرآنی سراسر کشور است.

انتهای پیام
captcha