پاسخ ملت ایران به دشمنان حضور حداکثری در انتخابات است
کد خبر: 3880251
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

پاسخ ملت ایران به دشمنان حضور حداکثری در انتخابات است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی فشار حداکثری را به جمهوری اسلامی ایران وارد می‌کنند و پاسخ این فشار، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

ملت ایران سنگرهای کلیدی جهان را فتح می کنندبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز، دوم اسفندماه رأی خود را در درون صندوق انداختند و در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در انجام کار خیر باید از یکدیگر سبقت بگیریم، اضافه کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف است و چه بهتر که در انجام کار خیر از یکدیگر سبقت بگیریم و به طور قطع انجام تکلیف هرچه زودتر با ارزش‌تر است.

وی در ادامه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی فشار حداکثری را به جمهوری اسلامی ایران وارد می‌کنند و پاسخ این فشار حداکثری، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: ملت ما 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و اگر این راه ادامه پیدا کند، ملت ایران سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کنند.

وی با تأکید بر انتخاب نماینده اصلح، تصریح کرد: باید نماینده‌ای انتخاب کنیم که مرد عمل و کار بلد باشد تا بتوانیم پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... داشته باشیم.

 

انتهای پیام
captcha