حضور حداکثری پای صندوق رأی کشور را بیمه می‌کند
کد خبر: 3880418
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶

حضور حداکثری پای صندوق رأی کشور را بیمه می‌کند

امام جمعه سراب، با بیان این‌که با انتخاب اصلح و حضور حداکثری پای صندوق رای، کشور و انقلاب را بیمه می‌کنیم، گفت: شرکت در انتخابات اطاعت از ولی امر، مایوس کردن دشمنان و سهیم شدن در سرنوشت کشور است.

حضور حداکثری پای صندوق رأی کشور را بیمه می‌کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی، امام جمعه سراب امروز جمعه، دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران با بیان این‌که هر رای مرهمی بر قلب مقاومت است، گفت: حضور باشکوه و حداکثری پای صندوق‌های رای پاسخی محکم و دندان شکن به ترامپ است که علیه نظام انتخابات کشورمان لجن پراکنی می‌کرد.

وی با بیان این‌که شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، اخلاقی و ملی است، اظهار کرد: امروز سراب پر از شور و شوق بوده و در بازدید از مدارس و مساجد می‌توان مشاهده کرد که مشارکت مردمی در پای صندوق‌های رأی بسیار چشمگیر است.

حجت‌الاسلام اکرمی، با بیان این‌که با انتخاب اصلح و حضور حداکثری پای صندوق رای، کشور و انقلاب را بیمه می‌کنیم، ادامه داد: شرکت در انتخابات یعنی اطاعت از ولی امر، مایوس کردن دشمنان و سهیم شدن در سرنوشت کشور. اگر خودمان در سرنوشت کشور سهیم نشویم دیگران سهیم خواهند شد.

انتهای پیام
captcha