ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان با وجود کرونا ادامه دارد / اعزام منوط به فراهم شدن شرایط
کد خبر: 3880608
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
حجت‌الاسلام والمسلمین مطهری‌پور:

ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان با وجود کرونا ادامه دارد / اعزام منوط به فراهم شدن شرایط

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تداوم ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان خبر داد، اما گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اعزام به عتبات در صورت فراهم شدن شرایط انجام می‌شود.

مطهری پور ایکنا

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری‌پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات همچنان تداوم دارد و مهلت ثبت‌نام تا فردا یک‌شنبه، چهارم اسفندماه، تمدید شده است، گفت: تا ساعت 24 چهارم اسفندماه، دانشگاهیان برای ثبت‌نام فرصت دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به شیوع ویروس کرونا، سفر دانشجویان تعلیق نخواهد شد؟ گفت: تا زمان اعزام‌ها دو هفته فرصت باقی است. برنامه‌ریزی‌های کاری خود را انجام می‌دهیم، قرعه‌کشی متقاضیان دوشنبه، پنجم اسفندماه، انجام و اسامی افرادی که در قرعه‌کشی انتخاب شده‌اند ششم اسفندماه اعلام می‌شود. دانشگاهیان برای دریافت وام معرفی می‌شوند و وام خود را دریافت می‌کنند و کاروان‌های زائران تکمیل می‌شود.

حجت‌الاسلام مطهری‌پور اعلام کرد: اعزام‌ها قرار بود از 18 اسفندماه آغاز شود، در صورتی که تا آن روز مشکل مرتفع شود، زائران اعزام می‌شوند، ولی اگر سیاست دو کشور تعلیق اعزام‌های زائران باشد، اعزام‌ها تعلیق خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از 16 هزار متقاضی برای اعزام به عتبات عالیات، گفت: در این دوره پنج تا شش هزار زائر دانشگاهی راهی عتبات عالیات خواهند شد. البته اگر شرایط اعزام مهیا باشد.

انتهای پیام
captcha