خواستن برای دیگری و گذشتن از خود
کد خبر: 3880801
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

خواستن برای دیگری و گذشتن از خود

اردوهای جهادی تبلور خواستن‌هاست؛ خواستن برای دیگری و گذشتن از خود و این شایدذ تمام حجم زندگی برای این افراد باشد.

اردوی جهادیهر فردی زندگی را به نحوی معنا می‌کند، یکی زندگی را در ماشین‌ها و خانه‌های لوکس می‌بیند و دیگری در یک زندگی ثروتمند. آن دیگری در پی اندوختن مال بیشتر است و آن یکی هرشب با رویای یک زندگی لاکچری می‌خوابد.

اما در میان همه این آدم‌ها، انسان‌هایی هستند که زندگی را در آرزوهای مادی خلاصه نمی‌کنند، این‌ها با تمام وجود از خود می‌گذرند تا انسان‌‌های اطرافشان طعم یک زندگی شیرین را بچشند.

اردوهای جهادی تبلور همین خواستن‌هاست؛ خواستن برای دیگری و گذشتن از خود و این شاید تمام حجم زندگی برای این افراد باشد.

با اتمام جنگ جهاد به پایان نرسید و با شهادت بزرگ مردان ۸ سال دفاع مقدس، کشورمان خالی از مردانی مخلص و بی ادعا نشد. اکنون مردانی بی ادعا با حضور در اردوهای جهادی، جهاد در راه خدا را ادامه داده و رفاه و کمک را برای مردمان محروم مناطق مرزی به ارمغان می‌آورند.

دانشجویان جهادی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی با رفتن به اردوهای مناطق محروم سعی می‌کنند تا کلاس مردانگی را نیز با نمره بالایی سپری کنند.

خواستن برای دیگری و گذشتن از خود

علی نجف زاده اشرفی، جانشین مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: از زمان دبیرستان از طریق اردوهای جهادی سعی کردم به مناطق محروم خدمت کنم.

وی افزود: اردوی جهادی یک نوع خیزش خودجوش جوانان و دانشجویان برای خدمت‌رسانی خالصانه به مستضعفان و محرومان که در روستاهای دور افتاده و یا حتی در حاشیه شهر ساکن هستند، است.

جانشین مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی امام صادق(ع) پردیس شهید باهنر از ۲۳ تا ۲۵ بهمن در روستای گل، تصریح کرد: با توجه به این که هدف ما از ان اردو دو مقوله عمرانی و آموزشی بوده و به نوعی اولین اردوی آموزشی این پردیس بود با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

نجف زاده اشرفی با اشاره به اعزام 14 نفر برای این اردوی سه روزه، افزود: با توجه به هدف اردوی جهادی که اهداف آموزشی و عمرانی بود، دانشجویان در بخش آموزش، کلاس‌های آموزش قرآن، ریاضی، کلاس‌های تربیتی و همچنین پخش کلیپ و فیلم برای دانش‌آموزان و کودکان روستا فعالیت داشتند.

وی اظهار کرد: در بخش عمرانی با توجه به زمان محدود این اردو تمام تلاش خود را برای احداث کشتارگاه روستا و ترمیم مدرسه به کار بستیم.

جانشین مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی با اشاره به حمایت مطلوب رئیس این دانشگاه، بیان کرد: بسیج دانشجویی امام صادق(ع) پردیس شهید باهنر در تظر دارد که اردوهای جهادی را در ایام نوروز برگزار کند که امیدواریم با توجه به هماهنگی‌هایی که صورت می‌گیرد، برگزار شود.

نجف زاده اشرفی با اشاره به برگزاری برنامه‌هایی در ایام تابستان، یادآور شد: سفر از طریق اردوهای جهادی زندگی انسان را دگرگون می‌کند که به جوانان مخصوصا توصیه می‌کنم طعم این اردوها را بچشند.

خواستن برای دیگری و گذشتن از خود

خواستن برای دیگری و گذشتن از خود

انتهای پیام
captcha