رزمایش بزرگ جهادگران و مدافعان سلامت استان تهران به روایت تصویر
کد خبر: 3885751
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

رزمایش بزرگ جهادگران و مدافعان سلامت استان تهران به روایت تصویر

رزمایش بزرگ جهادگران و مدافعان سلامت استان تهران در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور صدها جهادگر آغاز شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ رزمایش بزرگ جهادگران و مدافعان سلامت استان تهران ظهر یکشنبه، 25 اسفندماه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور صدها جهادگر آغاز شد.

در این رزمایش بیش از 50 هزار بسته حمایتی معیشتی و اقلام بهداشتی بسته‌بندی و آماده توزیع بین نواحی 17گانه استان تهران شد.

سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در این رزمایش بیان کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری خطاب به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، مقرر شد تا در قالب یک رزمایش سراسری در استان تهران این حرکت با برنامه‌ریزی دقیق و حجم بالا به‌طور گسترده انجام شود.

وی ادامه داد: سپاه استان تهران از ابتدای شیوع ویروس کرونا در عرصه تولید، توزیع، آموزش و اطلاع‌رسانی به شهروندان در قالب گروه‌های جهادی سلامت، کمک‌های خود را به مردم عرضه داشته است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اعلام خبر فعالیت بیش از 15 هزار گروه جهادی در استان تهران گفت: این گروه‌ها در عرصه تولید ماسک و مواد ضدعفونی، ضدعفونی کردن محلات، اطلاع‌رسانی و آموزش عمومی و توزیع بسته‌های بهداشتی برای خانواده‌های شهرستان‌های استان تهران فعالیت می‌کنند.
 

محمد فرخی
انتهای پیام
captcha