برخورد با فعالان مجازی که دروغ‌پردازی می‌کنند
کد خبر: 3887965
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

برخورد با فعالان مجازی که دروغ‌پردازی می‌کنند

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با افرادی که در فضای مجازی از طریق بزرگنمایی مشکلات و دروغ‌پردازی قصد تشویش و تخریب مدیران را دارند برخورد می‌کنیم.

برخورد با کسانی که در فضای مجازی بر علیه مسئولین دست به تخریب و دروغ‌پردازی می‌زنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، علی‌اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری استان، 9 فروردین‌ماه، در هجدهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه در شرایط امروز جامعه، فعالان فضای مجازی باید اقدامات و تلاش‌های خوبی که از سوی مسئولان انجام می‌گیرد را به اطلاع مردم برسانند، اظهار کرد: با افرادی که در فضای مجازی از طریق بزرگنمایی مشکلات و دروغ‌پردازی قصد تشویش و تخریب مدیران را دارند برخورد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد در فضای مجازی قصد دارند تا مردم را نسبت به تلاش مدیران ناامید سازند و بین آنها فاصله ایجاد کنند و بر همین اساس ما وظیفه داریم تا با چنین افرادی مقابله کنیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: کارهای خوب را باید گفت و الان زمان نقدهای مخرب نیست چرا که در زمان جنگ هستیم و بیش از همیشه به همدلی و امید نیاز داریم.

وی با بیان اینکه کسی منکر برخی مشکلات نیست، اظهار کرد: ولی نباید با بزرگنمایی و تخریب مدیران، فضا را به سمت ناامیدی مردم سوق داد. دادستان‌ها در شهرستان‌ها برای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا پای کار هستند و در خصوص برخورد با نشر اکاذیب و دروغ‌پردازی نیز با قاطعیت برخورد می‌کنند.

 

 

انتهای پیام
captcha