اهدای بسته‌های متبرک آستان امامزادگان یاسر و ناصر(ع) به بیمارستان شریعتی
کد خبر: 3888356
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

اهدای بسته‌های متبرک آستان امامزادگان یاسر و ناصر(ع) به بیمارستان شریعتی

به همت مرکز افق آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه، با هدف تقدیر از جهادگران عرصه سلامت، پزشکان و کادر درمانی و دلجویی از بیماران، تعداد ۴۰۰ بسته نبات متبرک به بیمارستان شریعتی این شهر اهدا شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به همت مرکز افق آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه، با هدف تقدیر از جهادگران عرصه سلامت، پزشکان و کادر درمانی و دلجویی از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان شریعتی این شهر،  تعداد ۴۰۰ بسته نبات متبرک از طرف بقعه متبرکه به این بیمارستان اهدا شد.

همچنین مبلغ ۱۰ میلیون ریال از محل کمک‌های خیرین به حساب مشترک پویش مردمی طرقبه شاندیز،  جهت کمک به کادر درمانی و بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان شریعتی طرقبه، اهدا شد.

 به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت مقام پاسدار و جانباز، تعداد ۱۰۰ بسته نبات متبرک، جهت توزیع بین نیروهای بسیجی و مردمی اهدا شد. همچنین تعداد ۴۰عدد ماسک، ۵۰ بسته شکلات متبرک همراه با  ۱۰ کیلو شیر از محل مشارکت‌های خیرین به فرمانده حوزه مقاومت بسیج برادران طرقبه، که در ورودی شهر طرقبه به همراه بسیجیان و نیروهای مردمی درحال خدمت‌رسانی به مردم هستند، اهدا شد.

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha