فعالیت بیش از 100 گروه جهادی برای مقابله با کرونا در پیشوا
کد خبر: 3888884
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
فرمانده سپاه پیشوا خبر داد:

فعالیت بیش از 100 گروه جهادی برای مقابله با کرونا در پیشوا

سرهنگ سلطانی با بیان اینکه بعد از ورود ویروس منحوس کرونا به کشور، بیش از 100 گروه جهادی در شهرستان پیشوا فعال شده‌اند، گفت: به هر پایگاه در حوزه استحفاظی خودش برای مقابله با کرونا مسئولیتی داده شده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرهنگ صمد سلطانی، فرمانده سپاه ناحیه پیشوا، 15 فروردین‌ماه در بازدید از گشت بسیج سلامت این شهرستان و کارگاه تولید ژل ضدعفونی کننده با بیان اینکه بعد از ورود ویروس منحوس کرونا به کشور، بیش از 100 گروه جهادی در این شهرستان فعال شده‌اند، گفت: به هر پایگاه در حوزه استحفاظی خود ش برای مقابله با کرونا مسئولیتی داده شده است.

وی ضدعفونی معابر سطح شهر، تهیه بسته‌های بهداشتی، غربالگری مردم را از امور ابتدایی بسیجیان این شهرستان در زمینه مقابله با کرونا دانست و افزود: راه‌اندازی کارگاه تولید ژل ضدعفونی با قیمت مناسبت و تولید ماسک بهداشتی از دیگر فعالیت‌های بسیج پیشوا است.

این مقام مسئول با اشاره به کارگاه تولید ژل ضدعفونی کننده، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برای تأمین نیاز جامعه با تغییر خط تولید یکی از کارگاه‌های تولید مواد غذایی، تولید ژل ضدعفونی کننده و محلول‌های بهداشتی در رأس کار قرار گرفت و امروز در این کارگاه روزانه بیش از 10 هزار ژل تولید شده و در جامعه توزیع می‌شود که این کارگاه آمادگی برای افزایش تولید روزانه تا سطح 30 هزار عدد را هم داراست.

سلطانی یادآور شد: بعد از ورود بیماری کووید 19 به کشور، ما از ظرفیت همه پایگاه‌ها برای مقابله با این ویروس بهره جستیم تا با تبدیل تهدید به فرصت ان‌شاءالله، شر این ویروس از مجموعه کشور برچیده شود.

فرمانده سپاه پیشوا در پایان گفت: خدا را شاکریم که نعمات ارزشمند خیرین، جهادگران و بسیجیان را به ما عرضه داشت تا هر کجا و هر مشکلی که در کشور به‌وجود می‌آید، آنها پیشگام می‌شوند و به خدمت جامعه بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی می‌آیند.

محمد فرخی
انتهای پیام
captcha