فعالیت مراکز شبانه‌روزی بیت‌الاحزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
کد خبر: 3888915
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
حجت‌الاسلام شاهسونی خبر داد:

فعالیت مراکز شبانه‌روزی بیت‌الاحزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان از فعالیت مراکز شبانه‌روزی حفظ مؤسسه بیت‌الاحزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه کامل حافظان از آغازین زمان شیوع ویروس کرونا تا این لحظه خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان در گفت‌وگو با ایکنا، درباره فعالیت مؤسسه در این زمان حدود یک ماه تعطیلی مراکز آموزشی کشور، اظهار کرد: مدارس شبانه‌‌روزی حفظ تخصصی و تفسیر کل قرآن این مؤسسه، بدون تردد قرآن‌آموزان و با رعایت تمام نکات بهداشتی و دستور‌‌العمل‌هایی که گفته شده است، فعالیت‌شان را ادامه داد.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه دارای قریب به 12 مدرسه شبانه‌روزی است، افزود: به دلیل اینکه حفاظ اگر در ایام نوروز و یا پیش از آن، نزد خانواده‌هایشان می‌رفتند، امکان داشت ناقل ویروس کرونا باشند و دیگر دوستان، قرآن‌آموزان و اساتید و نیروهای اجرایی مدارس را درگیر کنند و از سوی دیگر به روندحفظ یک‌ساله آنها لطمه وارد شود، به همین دلیل با تصمیمی که اتخاذ شد، حفاظ دوره یکساله شبانه‌روزی، فعالیتشان را تا این لحظه ادامه دادند.

شاهسونی با اشاره به فعالیت شعب، تصریح کرد: بیت‌الاحزان در حال حاضر دارای 163 شعبه در 14 استان است که آنها همزمان با تعطیلی دیگر مرکز آموزشی کشور و مدارس، تعطیل شد و آموزش‌ها در فضای مجازی و با بهره‌گیری از پیام‌رسان‌ها و بعضاً به صورت تلفنی دنبال شد.  

یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از دوره‌های این مؤسسه می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه بیت‌الاحزان مراجعه کنند. همچنین دفتر مرکزی مؤسسه در استان فارس، شهرستان استهبان، منطقه خیر، روستای ماهفرخان قرار داد.

انتهای پیام
captcha