پخش دعای فرج در شب نیمه شعبان از بقاع متبرکه استان کرمانشاه
کد خبر: 3890402
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

پخش دعای فرج در شب نیمه شعبان از بقاع متبرکه استان کرمانشاه

در شب نیمه شعبان از ساعت 20 دعای فرج در بقاع متبرکه استان پخش شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، در شب نیمه شعبان از ساعت 20 دعای فرج امام زمان(عج) در بقاع متبرکه استان کرمانشاه پخش شد و اجرای این برنامه یکی از برنامه‌های طرح نسیم انتظار بود که به صورت همزمان در فضای از دیگر برنامه‌های اجرایی در شب و روز شعبان در کرمانشاه احیاء شب نیمه شعبان، پخش دعای فرج و دعا برای سلامتی امام زمان(عج) و زیارت آل‌یاسین(ع)، قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه، صلوات شعبانیه، دعای کمیل، دعای عهد و دعای توسل است که از بلندگوهای بقاع متبرکه پخش و در فضای مجازی منتشر می‌شود.
همچنین یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی اوقاف کرمانشاه در راستای اجرای طرح نسیم انتظار راه‌اندازی کاروان نسیم انتظار با هدف ارتقاء معنویت و تقویت ارتباط معنوی با امام زمان(عج) و ایجاد شادی و نشاط در جامعه است. در اجرای این طرح هیچ‌گونه اجتماعی در کار نیست و کاروان‌ها سیار بوده و بدون توقف و درحال حرکت به اجرای برنامه می‌پردازند و مجریان کاروان‌ها مردم را به ماندن در خانه جهت شکست بیماری کرونا تشویق می‌کنند.
یادآور می‌شود، طرح یاد شده روز پنج‌شنبه 21 فروردین همزمان با جشن نیمه شعبان از مبداء 8 بقعه متبرکه؛ امامزاده ابراهیم(ع)، بقعه سیده فاطمه و زیارتگاه و مسجد صاحب‌الزمان کرمانشاه، امامزاده باقر(ع) بیستون، امامزاده مهدی(ع) هرسین، امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور، امامزاده احمد(ع) سنقر و امامزاده حسن(ع) اسلام‌آبادغرب اجرا می‌شود. در اجرای این برنامه خودروهای تزیین شده با اجرای مولودی‌خوانی نشاط و معنویت را در استان بالا برده و با توجه به شرایط اخیر روحیه امید و توکل در بین مردم مورد توجه مداحان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha