فرهنگیان؛ پیش‌قراولان عرصه جهاد
کد خبر: 3890953
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

فرهنگیان؛ پیش‌قراولان عرصه جهاد

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: پس از شیوع کرونا فرهنگیان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی اقدامات گسترده‌ای انجام دادند، آنان ثابت کردند علاوه‌بر حضور فعال در عرصه علم، پیش قراول عرصه جهاد نیز هستند.

فرهنگیان پیش‌قراولان عرصه جهاد

رضا محمدگلی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی، عصر روز گذشته، 22 فروردین در جمع خبرنگاران از نقش‌آفرینی کادر آموزشی و معلمان در پایه‌های مختلف تحصیلی که طی دو ماه گذشته با فداکاری و عشق به نسل جدید به صورت مجازی در عرصه علمی، تعلیم و تربیت گام‌های بلندی برداشتند تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: در سطح استان مرکزی بیش از ۲۳۰ هزار دانش‌آموز و بیش از ۱۴ هزار فرهنگی مشغول به تعلیم و تعلم هستند که اکثر کادر آموزشی آموزش و پرورش استان عضو بسیج فرهنگیان هستند که در طی این مدت توانستند در فضای مجازی مجاهدانه به نسل جدید خدمت رسانی کنند.

محمدگلی اضافه کرد: همچنین از شروع شیوع ویروس کرونا فرهنگیان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی در راستای مبارزه با این ویروس اقدامات گسترده‌ای انجام دادند که جا دارد از زحمات آنان تقدیر شود؛ چراکه آنان ثابت کردند علاوه‌بر حضور فعال در عرصه علم، پیش قراول عرصه جهاد نیز هستند.

وی با اشاره به تجهیز ۸ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سطح استان برای تولید ماسک و لباس کادر درمان، از گندزدایی بیش از ۲۰ هزار کلاس درسی و ۲۲۰۰ مدرسه در سطح ۱۶ منطقه آموزش و پرورش، تهیه و توزیع ۵۰۰ اقلام بهداشتی در بین پرسنل آموزش و پرورش، تهیه ۴۵۰۰ سبد کالا شامل مواد ضدعفونی کننده و مواد غذایی به خانواده دانش‌آموزان نیازمند و تشکیل ۱۶ گروه جهادی در سطح استان جهت گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی،پمپ بنزین‌ها و دستگاه‌های خودپرداز خبرداد.

محمدگلی همچنین به همکاری بسیار خوب بین اداره آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان برای مبارزه با کرونا و آموزش مجازی خبرداد و گفت: قطعاً این همکاری‌ها تا پایان شکست ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج فرهنگیان استان مرکزی افزود: بدون تردید با توکل بر خداوند متعال و با همکاری ها،وحدت،همراهی همه مردم و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی می‌توانیم ویروس منحوس کرونا را شکست داده و همچون بحران‌های دیگر از سد این بحرارن نیز بگذریم.

انتهای پیام
captcha