اعلام فراخوان تکمیل ظرفیت ثبت‌نام حج تمتع در کردستان
کد خبر: 3892625
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

اعلام فراخوان تکمیل ظرفیت ثبت‌نام حج تمتع در کردستان

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از اعلام فراخوان ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع ۹۹ در استان کردستان خبر داد و گفت: ودیعه‌گذاران تا تاریخ ۸۶/۳/۳۱ می‌توانند نسبت به ثبت‌نام حج تمتع خود اقدام کنند.

هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل حج و زیارت استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اداره حج و زیارت استان کردستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمام اقدامات خود را به صورت مجازی برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام حج تمتع 99 نیز به صورت غیرحضوری صورت گرفته است، افزود: با توجه به اینکه تعداد کاروان‌های حج تمتع استان کردستان 10 کاروان بوده و ظرفیت کاروان‌های حج تمتع تاکنون تکمیل نشده است لذا ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کاروان‌ها حج تمتع در استان آغاز شده است.

ناظمی‌جلال از اعلام فراخوان ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع 99 در استان کردستان خبر داد و گفت: ودیعه‌گذاران تا تاریخ ۸۶/3/۳۱ می‌توانند نسبت به ثبت‌نام حج تمتع خود اقدام کنند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت http://hajreserve.ir  نسبت به ثبت‌نام خود در یکی از کاروان‌های دارای ظرفیت خالی اقدام کنند و کد رهگیری  دریافت کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام ودیعه‌گذاران حج تمتع از ۹ اسفندماه بیان کرد: ودیعه‌گذارانی که تاریخ فیش‌های آن‌ها ۸۶/۱/۳۱ بود، می‌توانستند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی در پایان یادآور شد: از کاروان‌های حجاج حج تمتع استان کردستان هشت کاروان اهل تسنن و یک کاروان اهل تشیع بوده که در ماه ذی‌الحجه سال جاری به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha