بنیاد توسعه عمران؛ فرصتی بزرگ برای سرمایه‌گذاری موقوفات
کد خبر: 3892881
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

بنیاد توسعه عمران؛ فرصتی بزرگ برای سرمایه‌گذاری موقوفات

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل در دیدار با معاون اموراداری مالی و حراست بنیاد توسعه عمران موقوفات کشور، این بنیاد را فرصت بزرگ برای سرمایه‌گذاری در بخش موقوفات عنوان کرد.

بنیاد توسعه عمران؛ فرصتی بزرگ برای سرمایه گذاری موقوفاتبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل، یکم اردیبهشت‌ماه در دیدار با معاون اموراداری مالی و حراست بنیاد توسعه عمران موقوفات و بقاع متبرکه کشور، گفت: باید از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل این استان در جهت امور وقفی استفاده بسیار شایست‌های شود. وی اهمیت زمان را در انجام کار‌های جامعه بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: باید از موقوفات به عنوان سرمایه‌های جاویدان انسان‌های خیرخواه و نیک اندیش، نگهداری و مراقبتی جدی به عمل آید.
وی بنیادصندوق توسعه و عمران موقوفات کشور را فرصت بزرگی در سرمایه گذاری موقوفات عنوان کرد و افزود:آماده مشارکت و سرمایه گذاری با بنیاد توسعه در گذاری در زمینه‌های تولید، صنعت، کشاورزی، دامپروری، شیلات، ساخت و ساز مسکن، احداث واحد‌های تجاری و فعالیت‌های اداری، رفاهی در موقوفات دارای پتانسیل سرمایه گذاری که در استان ما کم نیستند هستیم.
ستوده گفت: کمک به عمـران، احیـاء، توسعـه، بازسـازی و مرمت موقوفات و اماکن مذهبی و خیریه، مشاوره فنی و مالی، اداری، کارشناسی، ارائه خدمات مدیریت و پیمانکاری در امور کشاورزی، صنعتی، معدنی، معماری، شهرسازی، ساختمانی، راه سازی، و تأسیساتی از دیگر کار‌هایی است که می‌توان با مشارکت بنیاد در راستای احیای موقوفات و آبادانی بقاع متبرکه انجام داد و گام بزرگی برداشت.
معاون امور اداری مالی بنیاد توسعه وعمران موقوفات کشور، این بنیاد را دارای یک ظرفیت در خصوص اقتصاد و اصلاح بخش‌های مختلف برشمرد و افزود: برای تبدیل به یک پتانسیل و ساختار فعال در سیاست‌ها یک تدبیرجدید و نوین را اتخاذ کرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha