پرداخت تسهیلات معیشتی به بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی
کد خبر: 3893149
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

پرداخت تسهیلات معیشتی به بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه‌و‌بویراحمد از ادامه پرداخت تسهیلات کمک معیشتی ۳ میلیون تومانی به بیمه‌شدگان خبر داد.

پرداخت تسهیلات معیشتی به بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، عیسی کریمی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تا پایان اسفند ۹۸، به بیش از ۱۰۰ خانوار بیمه شده این صندوق، تسهیلات ۳ میلیون تومانی کمک معیشتی پرداخت شد، اظهار کرد: این طرح تا پایان ریشه‌کنی بیماری کرونا ادامه دارد.

وی افزود: افرادی که در اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ و به سبب بحران کرونا از بیمه‌پردازی جامانده‌اند می‌توانند با پرداخت حق بیمه سال گذشته، بیمه‌پردازی خود را ادامه دهند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه‌و‌بویراحمد بیان کرد: در دوران کرونایی نیز تدابیری اندیشیده شده تا حضور بیمه‌شدگان به مراکز صندوق بیمه‌ای کاهش یابد.

کریمی تصریح کرد: شناسه بیمه‌ای افراد تازهِ وارد هم، برایشان ارسال می‌شود تا از همین طریق حق بیمه خود را پرداخت کنند. این صندوق بیمه‌ای در استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد ۲۴ هزار بیمه شده و ۷۳۰ خانوار مستمری‌بگیر دارد.

انتهای پیام
captcha