رویداد‌های فرهنگی در سال ۹۹ به نام کنگره شهدای لرستان برگزار می‎شود
کد خبر: 3893400
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

رویداد‌های فرهنگی در سال ۹۹ به نام کنگره شهدای لرستان برگزار می‎شود

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت خوب هیئت‎های ورزشی استان در امر برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید استان، گفت: تمام مسابقات و رویداد‌های فرهنگی و ورزشی سال ۹۹ به نام کنگره شهدا نامگذاری می‎شود.

کریمیبه گزارش ایکنا از لرستان، علی کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، سه‎شنبه، دوم اردیبهشت‌ماه، در اولین نشست کمیته ورزش کنگره ۶۳۰۰ شهید استان، گفت: ما همه زندگی امروز خود را مرهون شهدا هستیم و شهدا از این لحاظ حق بزرگی برگردن همه ما دارند.

وی با تأکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ شهادت در جامعه به ویژه بین ورزشکاران، افزود: برگزاری کنگره 6300 شهید استان برنهادینه شدن هرچه بیشتر فرهنگ شهادت با وجود اینکه این فرهنگ قبلاً هم در جامعه ما وجود داشته است، تأثیر دارد.

کریمی با تقدیر از همکاری سپاه در بحث ورزش، افزود: دستگاه ورزش استان با به‌کارگیری تمهیدات لازم همه همکاری‌ها و تلاش‌هایش را به کار خواهد گرفت تا این کنگره با شکوه بیشتری برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت خوب هیئت‎های ورزشی استان در امر برگزاری کنگره 6300 شهید استان، گفت: تمام مسابقات و رویدادهای فرهنگی و ورزشی سال 99 به نام کنگره شهدا نامگذاری می‎شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی رویدادهای فرهنگی ـ ورزشی استان باید به این سمت حرکت کند، بیان کرد: تصمیم ما براین است تا همه میزبانی‎های مسابقات قهرمانی کشور در استان و جام‎های ورزشی به نام کنگره شهدای استان برگزار شود.

کریمی بیان کرد: همچنین نشست اعضای کمیته‎های مربوطه برای ارائه گزارش برنامه‎های مدنظر و همچنین جلسه با هیئت‎های ورزشی استان با محوریت کنگره شهدای استان نیز به طور مرتب برگزار خواهد شد تا به سمت برنامه‎ریزی بهتر و مؤثرتری در امر برگزاری این کنگره حرکت کنیم.

انتهای پیام
captcha