آموزش و شبکه‌سازی در فضای مجازی یک اصل است
کد خبر: 3895741
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

آموزش و شبکه‌سازی در فضای مجازی یک اصل است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: آموزش و شبکه‌سازی در فضای مجازی یک اصل است، جبهه انقلاب نباید از این اصل غافل شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از سپاه ثارالله، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله شامگاه جمعه، 12 اردیبهشت‌ماه در بازدید از نمایشگاه میثاق سراج، ضمن تقدیر از تلاش‌های جوانان این عرصه گفت: مجاهدت در صحنه جنگ پیچیده نرم و عملیات روانی، به‌مراتب سخت‌تر از جنگ سخت است؛ چرا که در جنگ سخت دشمن دیده می‌شود و در مقابل او می‌ایستیم، در حالی که امروز جنگ نرم پیچیدگی‌های بسیاری دارد.

وی با تأکید بر آموزش و مخاطب‌شناسی در حوزه فضای مجازی و رسانه، عاقلانه، هدفمند و مستمر عمل کردن را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: در فضای مجازی روی آموزش و سواد رسانه و قدرت تجزیه و تحلیل باید تأمل کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به این‌که دشمن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ما را رصد و بر اساس آن برنامه‌ریزی می‌کند، بیان کرد: آموزش و شبکه‌سازی در فضای مجازی یک اصل است، جبهه انقلاب نباید از این اصل غافل شود.

معروفی تصریح کرد: امروز باید بحث آموزش، تولید پیام و اولویت‌بندی طرح مسائل را مد نظر قرار دهیم و سرگرم جزئیات نشویم و اجازه ندهیم جبهه انقلاب را سرگرم کنند و این مهم با آموزش سواد فضای مجازی و سواد رسانه محقق می‌شود.

وی اظهار کرد: حضرت امام می‌فرمودند در حوزه فرهنگی تهاجم کنید و اجازه ندهید دشمن شما را سرگرم کند؛ لذا باید رندانه عمل کرده و دشمنان، کج‌اندیشان و بداخلاقان را وادار به پاسخ‌گویی کنیم.

انتهای پیام
captcha