طرح قرآنی خانه‌های نورانی در ماه رمضان برگزار می‌شود
کد خبر: 3895971
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
به همت مؤسسه قرآنی بلدالامین بیرجند؛

طرح قرآنی خانه‌های نورانی در ماه رمضان برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین بیرجند گفت: باتوجه به شیوع کرونا، مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین با همراهی مساجد شاخص استان، طرح قرآنی خانه‌های نورانی را برگزار می‌کند.

طرح قرآنی خانه‌های نورانی در ماه رمضان برگزار می‌شودحمیدرضا جعفری، مدیر مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین بیرجند‌، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مؤسسه بلدالامین و مجموعه‌های قرآنی مساجد امام باقرالعلوم(ع)، امام حسن مجتبی(ع)، حضرت ولیعصر(عج) و مهدیه بیرجند با توجه به شرایط ماه رمضان امسال، اقدام به برگزاری طرحی جامع در راستای آموزش و ایجاد انگیزه قرآنی کرده‌اند.

وی ادامه داد: طرح قرآنی خانه‌های نورانی که از اول ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود، در تمام رده‌های سنی به ویژه نوجوانان و جوانان و در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم، عکاسی، پژوهش و سایر رشته‌ها برگزار می‌شود که در پایان هر هفته از نفرات برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین بیرجند بیان کرد:‌ از نکات مهم این طرح قرآنی که شاید روشی جدید در فعالیت‌های قرآنی باشد این است که افراد با هم رقابت نمی‌کنند، بلکه هرکسی که نسبت به گذشته خود پیشرفت خوبی کند مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

جعفری خاطرنشان کرد: بیشتر افراد شرکت‌کننده از قرآن‌آموزان مؤسسه بلدالامین یا مساجد ذکر شده هستند که سوابق قرآنی آن‌ها ثبت شده یا معلمان قرآن آن‌ها از سطح این افراد اطلاع دارند.

انتهای پیام
captcha