جنگ امروز؛ جنگ اندیشه‌ها
کد خبر: 3896708
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

جنگ امروز؛ جنگ اندیشه‌ها

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ اندیشه‌ها و رسانه‌ها است، گفت: دشمن در تلاش است روایت ناصحیح و غلط خود را در جامعه جلوه دهد.

جنگ امروز، جنگ اندیشه‌ها و رسانه‌هاست

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالفضل مصطفایی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، صبح امروز، 16 اردیبهشت ماه در جمع طلاب قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: ملت ایران بارها آزمون‌های مختلفی را پشت سر گذشته و مسئله شیوع کرونا نیز یکی از همان امتحانات الهی است که با ریشه‌کنی آن به‌زودی زندگی به روال گذشته برخواهد گذشت و این جز با وحدت و همراهی میسر نخواهد شد؛ خوشبختانه امروز این همراهی و وحدت در سراسر کشور به خوبی مشهود است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با اشاره به پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص همدلی مؤمنانه در ماه ضیافت الهی، عنوان کرد: ملت ایران همیشه گوش به فرمان نایب امام زمان (عج) می‌باشند، و باور دارند منویات حکیمانه و راهگشای رهبر انقلاب چراغ راه موفقیت و سعادت در جامعه داشت.

حجت‌الاسلام مصطفایی به شبهه‌افکنی دشمنان از طریق فضای مجازی اشاره و بیان کرد: دشمنان فضای مجازی را به عنوان ابزاری برای تحقق اهداف شوم خود به کار گرفته‌اند که در این عرصه حساس طلاب حوزه‌های علمیه باید هوشیارتر از همیشه این فضا را رصد کرده و در مقابل شبهات مسموم دشمنان بایستند.

وی ادامه داد: جنگ امروز، جنگ اندیشه‌ها و رسانه‌ها است و دشمن در تلاش است قرائت ناصحیح و غلط خود را در جامعه جلوه دهد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین اظهار کرد: در مواجهه با فضای مجازی باید با نگاه واقع بینانه رفتار کنیم یعنی هم آسیب‌ها و تهدیدات بسیار زیاد آن را نظر بگیریم و هم از فرصت‌های قابل‌توجهی که دارد، بهره‌مند شویم.

انتهای پیام
captcha