توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان روستای قادهار هرمزگان
کد خبر: 3897770
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان روستای قادهار هرمزگان

مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزاده شاه عبدالقهار(ع) از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان روستای قادهار در بندرعباس در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف استان، حسین خادمی، مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزاده شاه عبدالقهار(ع) روستای قادهار در شهرستان بندرعباس اظهار کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در روز نیمه‌ شعبان به منظور آغاز رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه برای دستگیری از مستمندان و افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا، جوانان روستای قادهار با کمک نیروی دریایی سپاه پاسداران استان، حوزه مقاومت بسیج شهید رضایی بندرعباس و مجموعه فرهنگی ورزشی اتحاد دهستان سرخون به صحنه آمدند.

وی ادامه داد: رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در روستای قادهار با محوریت  آستان امامزاده شاه عبدالقهار(ع) و نواحی مقاومت بسیج آغاز شد و همه‌روزه از اقصی نقاط روستای قادهار و دهستان سرخون کمک‌های خداپسندانه و مؤمنانه مردم جمع‌آوری شد.

مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزاده شاه عبدالقهار(ع) افزود: امسال با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا ۶۰ بسته غذایی  به ارزش ریالی هر بسته ۲۰۰ هزار تومان تهیه و بین اقشار آسیب‌پذیر روستای قادهار توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب‌پذیری قشر ضعیف روستای قادهار، وظیفه خود دانستیم به این افراد در حد توان خود کمک کنیم، تصریح کرد: این پویش مردمی تا زمان ریشه‌کن شدن بیماری کرونا و تا زمانی که نیازمندی در منطقه هست ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، قادهار، روستایی از توابع دهستان سرخون در بخش قلعه قاضی، شهرستان بندرعباس در استان هرمزگان است.

انتهای پیام
captcha