پخش زنده مراسم شب ۲۳ رمضان از مرکز صداوسیمای خلیج‌فارس
کد خبر: 3899317
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

پخش زنده مراسم شب ۲۳ رمضان از مرکز صداوسیمای خلیج‌فارس

مدیر روابط عمومی اوقاف هرمزگان گفت: روزه‌داران به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسم شب ۲۳ رمضان را از صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس دنبال کنند.

رضا محرم‌زاده، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و مصوبات ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا محدودیت‌هایی در برگزاری مراسم شب‌های قدر اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: ازاین‌رو از تمامی روزه‌داران استان درخواست می‌کنیم، مراسم شب‌های قدر را در منزل و از طریق برنامه‌های مجازی و صداوسیما دنبال کنند اما در صورت حضور در مساجد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و فاصله یک و نیم تا دو متری را حفظ کرده و کتاب دعا، ماسک و دستکش به همراه داشته باشند.

مدیر روابط عمومی اوقاف هرمزگان تصریح کرد: در شب 23 رمضان نیز مراسم شب قدر با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید کذایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی و مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس و مداحی مجتبی عابدینی، ذبیح‌الله محبی و ثارالله رحمانی با همکاری هیئت رزمندگان استان در ساعت ۲۳:۳۰  در امام‌زاده سیدمظفر بندرعباس بدون اجتماع برگزار شده و به‌صورت زنده از صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha