انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان دارالقرآن و مجموعه قرآنی دستگاه قضا
کد خبر: 3899977
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان دارالقرآن و مجموعه قرآنی دستگاه قضا

مهدی پیرهادی، مدیرکل فرهنگ دینی و انقلابی قوه قضائیه، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان دارالقرآن و مجموعه قرآنی دستگاه قضا خبر داد.

مهدی پیرهادی، مدیرکل فرهنگ دینی و انقلابی قوه قضائیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا، اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با حضور حجت‌ا‌لاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، برگزار شد مقرر شد که برای ارتقای فعالیت‌های قرآنی قوه قضائیه، تفاهم‌نامه‌ای بین دو نهاد منعقد شود.

پیرهادی ادامه داد: در این تفاهم‌نامه که پیش‌نویس آن آماده شده و حداکثر تا پایان خردادماه سال جاری به امضای طرفین می‌رسد، مسائل مشترک و نقاط قوتی که طرفین جهت ارائه به یکدیگر دارند در نظر گرفته شده است. همچنین، طی این تفاهم‌نامه مجموعه سازمان دارالقرآن با تمام امکانات خود در مورد هر چه بهتر شدن و تقویت برنامه‌های قرآنی در دستگاه قضایی وارد عمل خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ دینی و انقلابی قوه قضائیه بیان کرد: این تفاهم‌نامه در چند محور مختلف در نظر گرفته شده تا بتوانیم با مجموعه سازمان دارالقرآن به عنوان نهاد تخصصی به صورت مشترک فعالیت کنیم. امیدواریم تا با توجه به امکاناتی که سازمان دارالقرآن در اختیار دارد.

وی اظهار کرد: تقویت فعالیت‌های قرآنی دستگاه قضا در حوزه آموزش‌های حضوری و غیرحضوری به ویژه آموزش‌های غیرحضوری اعم از فضای مجازی، ارتباط تلفنی و ...، ارائه آموزش‌های حضوری سازمان دارالقرآن در استان‌ها، برنامه‌های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان، تقویت متسابقان و صاحبان رتبه مجموعه قرآنی دستگاه قضا، صدور گواهینامه‌های آموزشی از سوی سازمان دارالقرآن ویژه قرآنیان دستگاه قضا و ... از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام
captcha