مسابقه اینترنتی «داستان‌های قرآنی» تا 10 خردادماه تمدید شد
کد خبر: 3900137
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

مسابقه اینترنتی «داستان‌های قرآنی» تا 10 خردادماه تمدید شد

مسئول امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقه اینترنتی «داستان‌های قرآنی» تا 10خردادماه در استان کردستان خبر داد.

جمشید محمدی، مسئول امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‎و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به پویش اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان مبنی بر اینکه «با قرآن در خانه بمانیم» اظهار کرد: در راستای اجرای این پویش مسابقه «داستان‌های قرآنی» در کردستان برگزار خواهد شد.
وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه جاری بود، افزود: با توجه به استقبال گرم شرکت‌کنندگان و درخواست برای تمدید مهلت ثبت‌نام، فرصت شرکت در این مسابقه قرآنی تا 10 خرداماه‌سال جاری در استان کردستان تمدید شد.
مسئول امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه قرآنی باید یک داستان قرآنی را به صورت فایل صوتی با زبان ساده و خلاصه در ۱۰۰ ثانیه به شماره ۰۹۳۰۰۶۷۴۹۸۴ ارسال کنند.
وی به جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقه قرآنی اشاره و بیان کرد: برای برگزیدگان این مسابقه قرآنی ۱۰ جایزه پنج میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد:  شرکت‌کنندگان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۲۵۲۹۳۱۰۶ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha