امکان پذیرایی از مسافران در چهارمحال‌وبختیاری فراهم نیست
کد خبر: 3900512
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

امکان پذیرایی از مسافران در چهارمحال‌وبختیاری فراهم نیست

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: این استان هر ساله در این ایام به دلیل آب و هوای مطلوب، مهمان گردشگران بسیاری بود اما سال جاری امکان پذیرایی از مسافران به دلیل شیوع ویروس کرونا فراهم نیست.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری‌، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال‌وبختیاری شامگاه گذشته ۳۱ اردیبهشت‌ماه در شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید فطر و ضرورت نرفتن به سفر، اظهار کرد: این استان هر ساله در این ایام به دلیل آب و هوای مطلوب، مهمان گردشگران بسیاری بود اما سال جاری امکان پذیرایی از مسافران به دلیل شیوع ویروس کرونا فراهم نیست.

وی افزود: برای جلوگیری از شیوع کرونا در استان، فرمانداران شهرستان‌ها باید کنترل مبادی‌های ورودی به استان را شدت دنبال کنند و افراد مشکوک مبتلای به ویروس کرونا را به قرنطینه هدایت کنند.

وی با بیان اینکه با وجود مهمان‌پذیر بودن چهارمحال و بختیاری، اما در این شرایط از هیچ مسافر و گردشگری استقبال نمی‌کند، اضافه کرد: با توجه به تغییر وضعیت استان‌های مجاور به وضعیت قرمز در ابتلای به کرونا، باید ورود مسافران و گردشگران به استان به دقت کنترل شود.

عباسی با تأکید بر اینکه مراکز خدماتی گردشگری استان در این ایام حق ارائه هیچ‌گونه خدمتی به مسافران ندارند، خاطرنشان کرد: شهرداران همه شهرهای استان نیز از برپایی چادر در اماکن عمومی و اسکان گردشگران جلوگیری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کاهش شیوع ویروس کرونا همت و هماهنگی همه مردم و دستگاه‌های مختلف را می‌طلبد لذا مردم با در خانه ماندن و مسئولین نیز با کنترل مبادی‌های ورودی، ایامی سرشار از سلامتی را به همدیگر هدیه کنند.

انتهای پیام
captcha