۱۴ تیرماه؛ آغاز امتحانات دانشگاه شهرکرد
کد خبر: 3901297
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

۱۴ تیرماه؛ آغاز امتحانات دانشگاه شهرکرد

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد از برگزاری امتحانات دانشجویان این دانشگاه از ۱۴ تیرماه سال جاری خبر داد.

حمدالله مشتاقی بروجنی، معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به اینکه کلاس‌های مجازی دانشگاه شهرکرد تا ۷ تیرماه ادامه دارد، اظهار کرد: کلاس‌های عملی دانشگاه در مرداد و شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی از رایگان شدن اینترنت دانشگاه از هفته‌های اخیر خبر داد و گفت: دانشجویان از فضای مجازی کتابخانه مرکزی دانشگاه استفاده کرده و اساتید نیز کتاب‌های الکترونیک را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند.

مشتاقی افزود: حضور دانشجویان مقطع دکترا برای انجام فعالیت‌های عملی و آزمایشگاهی در دانشگاه در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و اولویت حضور دانشجویان در دانشگاه از تاریخ ۱۷ خردادماه با دانشجویان دکترای سال آخر برای عملیات رساله است، البته دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی نیز می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه حضور پیدا کنند.

وی از برگزاری امتحانات دروس گروه معارف مطابق برنامه ابلاغی از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: تاریخ شروع امتحانات نیمسال دوم در کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه ۱۴ تیرماه سال جاری لغایت ۱۴ مردادماه به‌صورت مجازی خواهد بود و در صورت بهبود شرایط و طبق دستور وزارت علوم ممکن است تعدادی از امتحانات به‌صورت حضوری برگزار شود.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد به برگزاری جلسه دفاعیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت نیمه مجازی اشاره و بیان کرد: دانشجویان و اساتید راهنما به صورت حضوری و داوران به صورت مجازی جلسه دفاعیه را برگزار می‌کنند.

مشتاقی از برگزاری احتمالی امتحان جامع مقطع دکترا در شهریورماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت عدم اتخاذ تصمیم جدید، این امتحان در شهریورماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha