صحن‌های امامزادگان چهارمحال‌وبختیاری بازگشایی شد
کد خبر: 3901342
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

صحن‌های امامزادگان چهارمحال‌وبختیاری بازگشایی شد

صحن‌های امامزادگان چهارمحال‌وبختیاری که از سه ماه پیش برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تعطیل شده بود، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اعلام اینکه صحن‌های امامزادگان استان از امروز بازگشایی شده است، اظهار کرد: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از حدود سه ماه پیش درهای بقاع بسته شده بود و در حال حاضر فعالیت مجدد این اماکن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سرگرفته شده است.

وی با بیان اینکه بازگشایی صحن‌های امام‌زادگان روزانه یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب به روی زائران باز است، ادامه داد: زائران گرامی با رعایت تمام مسائل بهداشتی می توانند به زیارت بپردازند.

حجت‌الاسلام امیری افزود: ضدعفونی روزانه بقاع متبرکه و امامزادگان توسط خُدام این اماکن مقدس به صورت روزانه انجام می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در پایان تصریح کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زائران در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند و در زیارت‌های خود کادر درمان و بیماران را از دعای خیر خود محروم نکنند.

انتهای پیام
captcha