کتاب «دخترها بابایی‌اند» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3901592
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

کتاب «دخترها بابایی‌اند» رونمایی می‌شود

آئین رونمایی از کتاب «دخترها بابایی‌اند» که زندگینامه شهید مدافع حرم به روایت خانواده را دربرمی‌گیرد، فردا، هشتم خردادماه، رونمایی می‌شود.

کتاب «دخترها بابایی‌اند» رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا، آیین رونمایی از کتاب «دختر‌ها بابایی‌اند» فردا، پنجشنبه هشتم خردادماه، از ساعت ۲۱ با حضور بهزاد دانشگر، نویسنده کتاب و خانواده شهید مدافع حرم، جواد محمدی به همت هیئت فدائیان حسین(ع) و نشر شهید کاظمی در زینبیه اصفهان برگزار می‌شود.

این کتاب شرحی از روابط عاطفی جواد محمدی و خانواده‌اش از جمله ارتباط شهید با مادر و همسرش است. همچنین روایتی جذاب از دوره نوجوانی و جوانی شهید جواد محمدی بیان شده که وی نسبت به اطرافیانش بی‌تفاوت نبود و تلاش می‌کرد در هر جمعی از اجتماعات خانوادگی قرار می‌گیرد آنجا را پر از شور و هیجان کند. جوانی که بی‌قرار بود و نمی‌توانست یک جا بند شود. او هر جا و هر زمان که لازم بود برای کسی کاری انجام دهد، خودش را به آنجا می‌رساند و دست محبت دراز می‌کرد.

یادآوری می‌شود،‌ این کتاب با تخفیف ۲۰ درصد به علاقه‌مندان ارائه می‌شود و ارسال به تمام نقاط کشور با امضا و دستخط نویسنده کتاب، همسر شهید و دختر شهید و هدیه عکس شهدا و نشانه کتاب خواهد بود.

انتهای پیام
captcha