کرونا پوشالی بودن قدرت آمریکا اثبات کرد
کد خبر: 3901593
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

کرونا پوشالی بودن قدرت آمریکا اثبات کرد

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه در دوران پسا کرونا با نظم جدید جهانی مواجه خواهیم بود، گفت: ویروس کرونا، پوشالی بودن قدرت آمریکا و بسیاری از کشور‌های جهان را اثبات کرد.

کرونا پوشالی بودن قدرت آمریکا اثبات کردبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه مازندران، حجت‌الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز هفتم خردادماه با اشاره به توطئه رسانه‌ای غرب در ایجاد هیاهو و دروغ پراکنی در جریان شیوع ویروس کرونا در کشورمان، گفت: این توطئه رسانه‌ای غرب با هوشیاری و بصیرت ملت ایران خنثی شد.

وی با بیان این که کرونا، صحنه‌ای از وحدت و همبستگی ملت ایران را به رخ جهانیان کشید، افزود: دشمنان ملت ایران تصور می‌کردند با شیوع ویروس کرونا در شرایط تحریمی، کشورمان توان مدیریت و خدمات رسانی به مردم را ندارد.

این مدرس حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری همه توطئه‌های دشمن را خنثی و موجب رسوایی آن‌ها شد، بیان کرد: اقتدار و عظمت نظام اسلامی در موضوع کرونا به رخ جهانیان کشیده شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه فضای همدلی که به واسطه ویروس کرونا در کشور به وجود آمد یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است، تصریح کرد: باید این فضای همدلی که این روز‌ها در کشور حاکم است به نحو مطلوب حراست کنیم.

صادقی با اشاره به اینکه وحدت ملی بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب و نظام است، اظهار کرد: ویروس کرونا، موجب شد وحدت و همبستگی در بخش‌های مختلف کشور تقویت شود و همین امر رمز پیروزی و موفقیت کشورمان در مقایسه با سایر کشور‌ها است.

این مدرس حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه این روز‌ها به وضوح می‌بینیم بسیاری از کشور‌های مدعی تکنولوژی و امکانات در برابر ویروس منحوس کرونا عاجز و ناتوان هستند، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران علیرغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا و بدعهدی دولت‌های اروپایی، توانست با موفقیت این ویروس را مدیریت کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه آمریکا با همه ادعا قدرت و توانمندی، توان ارائه حداقل خدمات درمانی به شهروندانش را ندارد، تصریح کرد: ایران اسلامی با همه کمبود‌ها و مشکلات درمانی که با آن مواجه بود توانست خدمات مطلوب و در شأن مردم را به آن‌ها ارائه دهد.

صادقی با بیان اینکه در دوران پسا کرونا با نظم جدید جهانی مواجه خواهیم بود، گفت: بسیاری از کشور‌هایی که ادعای ابرقدرتی داشتند پوشالی بودن قدرت آن‌ها در مقابله با این ویروس آشکار شد و با شکست در این مبارزه جایگاه خود در میان سایر کشور‌های جهان را از دست دادند.

این مدرس حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه ایران اسلامی از این امتحان بزرگ سربلند و پیروز بیرون آمد، ادامه داد: این پیروزی را مرهون هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و وحدت و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی هستیم.

انتهای پیام
captcha