نمایندگان مجلس در تراز انقلاب اسلامی فعالیت کنند
کد خبر: 3901732
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری:

نمایندگان مجلس در تراز انقلاب اسلامی فعالیت کنند

امام جمعه بوشهر گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید خود را هزینه انقلاب و مجلس تراز انقلاب اسلامی کنند و همچون سردار سلیمانی در عرصه دفاع مقدس، سلیمانی‌ها در حوزه مجلس شورای اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، هشتم خردادماه در جمع اصحاب رسانه یاد شهدای مجلس شورای اسلامی را گرامی داشت و اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز به مجلسی در تراز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارد.

امام جمعه بوشهر افزود: موفقیت مجلس شورای اسلامی در گرو تلاش‎های مخلصانه در عرصه قانون‌گذاری و خدمت به نظام، به‌ویژه در دو عرصه اقتصادی و فرهنگی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری به منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان منشور راهبردی مجلس تراز انقلاب اسلامی است و نقشه راه موفقیت و سربلندی آن مجلس است.

وی آسیب‌شناسی، تجربه‌اندوزی و عبرت‌گیری از ادوار گذشته مجلس برای منتخبان مجلس یازدهم را یکی از عوامل موفقیت در امر سلامت نمایندگی دانست و گفت: اسلامیت، ولایتمداری، مراعات تقوا و اخلاق نمایندگی، استکبارستیزی، مردم‌داری و مردم‌مداری و مردم‌یاری، تعامل کارآمد با قوای دیگر، پژوهش و دانش قانون‌گذاری، عاقبت‌اندیشی و آخرت‌گرایی، مراعات جدی مبانی امام راحل عظیم‌الشأن و مقام معظم رهبری و اصول اساسی انقلاب، نظارت کارآمد در اجرای امور از اصول اساسی مجلس در تراز انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید خود را هزینه انقلاب و مجلس تراز انقلاب اسلامی کنند و همچون سردار سلیمانی در عرصه دفاع مقدس، سلیمانی‌ها در حوزه مجلس شورای اسلامی باشند.

نویسنده کتاب «ولایتمداری؛ تنها حجت سیاسی ــ الهی» با تأکید بر اینکه پیشرفت باید توأم با عدالت و آینده‌نگری باشد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه بنیادین ابلاغی مقام معظم رهبری با عنوان «گام دوم انقلاب» در دهه پیشرفت و عدالت باید منظومه فکری و اجرایی خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه باید تمامی قوانین و موازین نظارت از منظر پیشرفت و پیوست‌نگاری فرهنگی ملاحضه شود، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهار سال دوره نمایندگی خود باید چهار سال رضایت خدا را به دست بیاورند و با سربلندی پاسخگوی محضر عدل الهی باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی بیش از آنی که نگاهشان به آغاز مجلس باشد، باید همواره نگاهشان به رضایت الهی در پایان دوره چهار ساله آن باشد.

حامد فکوری
انتهای پیام
captcha