دومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3902323
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

دومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان برگزار می‌شود

در آستانه میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، دومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» به همت مدیریت فرهنگی اجتماعی و فرهنگسرای رسانه شهرداری رفسنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از شهرداری رفسنجان، نخستین جشنواره عکس از چشم دختران ببینیم سال گذشته برگزار شد و مورد استقبال بانوان زیادی از سراسر کشور قرار گرفت، جشنواره‌ای که بیش از 600 عکس از 100 بانوی عکاس را در بر داشت و در نهایت 35 اثر برگزیده توسط هیئتی از داوران توانمند این رشته به مرحله نهایی راه یافتند، عکس‌ها در نمایشگاهی به مدت پنج روز در معرض دید علاقه‌مندان به این هنر جذاب قرار گرفت و جشنواره‌ تحسین‌برانگیزی رقم خورد.

اما دومین جشنواره هم امسال در آستانه میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود و شور و نشاطی دوباره در بین بانوان ایجاد خواهد کرد.

محمدرضا عظیمی‌زاده شهردار رفسنجان با بیان اینکه بخشی از خدمات شهرداری‌ها، انجام برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی‌ست، گفت: جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری می‌تواند نقش مهمی در مشارکت و همراهی شهروندان با مدیریت شهری داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه سال گذشته استقبال بسیار خوبی از این رویداد فرهنگی اجتماعی شد و خاطره خوشی از جشنواره در اذهان و عموم شهروندان و هموطنان به جای ماند.

شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه رویدادهای فرهنگی و هنری منجر به کشف و شکوفایی استعدادهای جدید و نو خواهد شد، بیان کرد: امیدواریم این دوره از جشنواره نیز همچون گذشته با کیفیت و اقبال عمومی مواجه شود و بتوانیم در جلب مشارکت حداکثری بانوان و دختران که بخش مهمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، موفق عمل کنیم.

اما همان‌طور که می‌دانیم از ماه‌های پایانی سال گذشته تا کنون کشورمان و همه جوامع درگیر بیماری کرونا هستند که این موضوع بهانه‌ای شد تا بخش ویژه دومین جشنواره از چشم دختران ببینیم به موضوع کرونا و قرنطینگی اختصاص یابد.

انتهای پیام
captcha