ویژه‌برنامه‌ سالگرد ارتحال امام‌(ره) ‌در ایلام مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3902393
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰

ویژه‌برنامه‌ سالگرد ارتحال امام‌(ره) ‌در ایلام مجازی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: سی و یکمین سالگرد امام راحل حضرت امام خمینی(ره) به علت شیوع ویروس کرونا با شرایط خاص و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مردم مؤمن و انقلابی استان ایلام برگزار می‌شود.

سی و یکمین سالگرد امام راحل در ایلام به صورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌ والامسلمین علی چراغی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، روز گذشته، 12 خردادماه از طراحی ویژه‌برنامه‌های سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: بیشتر این برنامه‌ها به صورت مجازی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه این ایام فرصتی است تا به ابعاد شخصیتی بنیانگذار انقلاب اسلامی توجه ویژه شود، افزود: موضع بنیانگذار جمهوری اسلامی در قبال رژیم صهیونیستی و تعبیر جالب ایشان در خصوص آب ریختن بر سر اسرائیل و گرفتار سیل شدن آن توسط امت اسلامی مبحثی است که هنوز سردمداران رژیم اشغالگر قدس از آن واهمه دارند و می‌کوشند تا دنیا را علیه آن تهییج کنند و باید جوانان از عمق استراتژیک سخنان و مواضع رهبر کبیر انقلاب اسلامی، آگاهی یابند.

چراغی‌پور تصریح کرد: این وظیفه برعهده دستگاه‌های اجرایی است تا با شناخت از سطح و کیفیت خواسته‌های جوانان و نوجوانان شیوه‌های مناسب ارتباط نسل حاضر با مسیر الهی حضرت امام(ره) را فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha