زمان برگزاری مجمع عمومی مشترک ادغام دو اتحادیه مشخص شد
کد خبر: 3903458
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱

زمان برگزاری مجمع عمومی مشترک ادغام دو اتحادیه مشخص شد

مجمع عمومی مشترک دو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی مردمی کشور در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

 به گزارش ایکنا به نقل از  پایگاه  اتقان‌نیوز؛ حسن محمدی، مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از برگزاری مجمع عمومی مشترک دو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی مردمی کشور در تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: براساس توافق صورت گرفته بین نمایندگان دو اتحادیه، مجمع عمومی مشترک و ادغام دو اتحادیه کشوری، متشکل از 600 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی، 13 تیرماه در تهران برگزار خواهد شد.

محمدی افزود: زمان پیشنهادی برای تشکیل مجمع عمومی مشترک دو اتحادیه با حضور 300 نفر از مدیران مؤسسات عضو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و 300 نفر از مدیران مؤسسات عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و دستور ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری تجمعات، از نیمه خردادماه به ۱۲ و ۱۳ تیرماه موکول شد.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور عنوان کرد: البته مقرر شده، این موضوع که مورد توافق نمایندگان دو اتحادیه و مصوبه هیئت مدیره دو اتحادیه است، به تصویب مجامع هر یک از اتحادیه نیز برسد.

وی افزود: درباره مکان برگزاری این مجمع هنوز تصمیم نهایی اخذ نشده و در اسرع وقت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha