کد خبر: 3903482
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
فعالی اعلام کرد:

برگزاری سمینار آموزشی بازگشایی ایمن و بهداشتی تاسیسات گردشگری در کرمان

برگزاری سمینار آموزشی بازگشایی ایمن و بهداشتی تاسیسات گردشگری در کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از برگزاری سمینار آموزشی بازگشایی ایمن و بهداشتی تاسیسات گردشگری این استان در تاریخ 19خردادماه جاری خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان امروز یکشنبه، 18 خردادماه با اشاره به اینکه سمینار آموزشی بازگشایی ایمن و بهداشتی تاسیسات گردشگری استان کرمان با رویکرد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برگزار می‌شود، افزود: بازگشایی دوباره تاسیسات گردشگری این استان منوط به حضور مدیران این واحدهای گردشگری در سمینارهای آموزشی است.

وی اظهار کرد: این سمینار با حضور محسن صلحی، از مدرسان دوره‌های ایمنی و بهداشت صنعت هتل‌داری و عضو کارگروه ستاد کرونا تاسیسات گردشگری برپا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: سمینار مذکور ۱۹ خرداد ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha